Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wanneer ik op User CP druk krijg ik gewoon midden in m'n scherm (waar de menu's om heen zitten) te zien waar ik rep voor heb gekregen.

Hopelijk word het niet misbruikt, vond het al een leuke feature op dat andere forum dat ik niet voor de derde keer vandaag ga noemen. ;) :)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat weet ik, maar dan krijg ik mijn punten en kan ik niet zien wie ze gegeven heeft.

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    In je profiel (linksboven knopje "User CP") staan je aantal punten en reacties van andere die jou punten hebben gegeven.

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wel grappig systeem hoor! Hopen dan maar dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden...

Edit: Wat willen eigenlijk die groene bolletjes achter je posts zeggen? Sorry als dit al gevraagt is. O-)

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik op die weegschaal bij mij druk dan krijg ik dit:

Geen naam dus en als ik op Users CP druk dan krijg ik dit:
    Ook geen naam te zien.

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zei het net ook al, je krijgt de naam niet te zien. Maar die kan je altijd in je reactie zetten.

Als je de naam wel te zien zou krijgen zouden mensen geen negatieve feedback willen geven, want dan kan je erop rekenen dat je die terug krijgt.

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Admins delen 10 punten uit, gewone users 1. Als ze erg veel posts hebben of erg veel reputation meer punten

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jij heb niets over namen gezegd... of ik moet het verkeerd begrepen hebben.

Als je gelijk hebt dan is die tekst van DW misleidend :mad:.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Post #37 in deze thread.

En nogmaals, zover ik weet kan je niet zien wie je rep geeft. Misschien kan een van de mods dat ontkrachten of confirmeren?

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb het net ff doorgespit en ik vrees dat Xiroke gelijk heeft, je kan dus niet zien wie jou de punten geeft. Daarbij moet ik hem dus gelijk geven dat het idd nadelig kan uitpakken als je het wel zou kunnen zien:

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je zei dat ik de rep punten van iemand anders niet kon zien, maar je zei niet dat je de naam van de persoon kan zien die je een punt heeft gegeven of af getrokken.

EDIT: Heb reply van van Dioga gelezen ik ik vind dat DW, omdat hij mij misleidde, een negatief puntje verdient... ooit... als ik er tijd en zin voor heb... en ik er aan denk... .

@Xiroke: Omdat je mij hebt geholpen (en omdat je een adminstator "versloeg" :p) geef ik je een rep punt. Hmm, zei ik niet dat ik dit niet meer ging doen... mwa, geen tijd en zin voor dat uit te pluizen.

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dus ik kan uber veel punten uit delen 8)

Wat heb je er eigenlijk aan :{

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aha. "Gewone members" kunnen idd de naam van de persoon die hun punten heeft gegeven niet zien, kom ik net achter. Administrators zien dat dus wél. Wat ik zei was dus niet misleidend, hoogstens een misverstand, dat bij deze dus is opgelost :)

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Best vaag systeem dit, bovendien krijg je van ' als jij mij negatieve punten geeft, krijg jij die ook negatieve van mij. Bovendien heb ik nu al een minpunt gehad, die nergens op slaat, terwijl ik alleen een vraag beantwoorde in die thread:confused:?

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja dit soort dingen ga je nu dus krijgen met dit systeem, als iemand je mag dan krijg je er een punt bij, anders gaat er een af. Dus stel je krijgt een keer commentaar van iemand en dat vind je onterecht, dus krijgt die ander een minpunt. Er zal denk ik vaker op deze manier worden geoordeeld dan dat er ècht naar de inhoud van de post wordt gekeken denk ik :)

En dan heb ik nog een vraag (die trouwens wel vaker is gesteld, maar ik heb er geen antwoord over gelezen); Stel je hebt 3 blokjes en iemand anders staat nog steeds op zijn 10 punten en heeft nog 1 blokje, wat is dan je voordeel t.o.v. degene met dat ene blokje? :)

16. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het in Xbazar zal blijven dan zou het handig zijn als je het commentaar kan lezen net zoals ebay. Dan kan je bij negatief commentaat tenminste zien of het echt commentaar is of gewoon iemand die de user gewoon ******lijer noemt.

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk toch wel dat 't het beste is als je alleen positieve punten kan geven.
    Want als iemand dan jouw post goed vind krijg je die punten en kan 't nooit in je nadeel gaan werken omdat er een paar grapjanussen tussen zitten.

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het op zich wel een leuke toevoeging, mits het niet misbruikt gaat worden op de 1 of andere manier.

19. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt het wel leuk... Jammer dat admins/mods hem al helemaal vol hebben :D

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zulk kinderachtig gedrag is niet mogelijk omdat jij niet kan zien van wie je punten krijgt (mits diegene zijn eigen naar erbij zet).

Deel Deze Pagina