Welke van de twee

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dester, 2 aug 2002.

1. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation of gamecube Zal de beste (goedkoopste)online service hebben.
    Dat de xbox live het beste is geloof ik wel, maar ik wil nog een console halen en daar wil ik ook mee online. Is er al informatie over de twee consoles die ook online gaan. Van de ps2 hoor ik het al twee jaar dat ze het willen.

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt zeker nog wel een jaar voordat dat gebeurt..
    Maybe zelfs 2 jaar..

Xbox Live is voorlopig het enigste!! :)

3. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor de gamecube ik dacht dt die wel eerder zal komen.
    Palystation zal wel met de derde versie online gaan en zal anders ook wel duur zijn eerst een harddisk en andere apparayuur kopen en dan nog de service en voor elk los spel bijbetalen.

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup idd...
    Zo zie je maar weer waarom de Xbox zo goed roelt.. :)

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wist ik al veel langer :p

nee idd, de xbox is bij mijn weten de eertse console die echt concrete plannen heeft voo rhet on line gaan
    ( en de PS2 nog het minst denk ik)

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de prijs die je moet betalen voor een PS2 uitbreiding met breedband aansluiting & harddisk om hem online klaar te maken (harddisk om updates etc via internet mogelijk te maken), zit je al een paar jaar te gamen op het veel betere (betaalde) dedicated Xbox Live netwerk van MS.. ;)

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Voor PS2 komen binnenkort wel een hele serie spellen met online opties, zoals bijvoorbeeld wreckless, de "XBox exclusive". Maar of dat ook betekent dat hier een online dienst gaat komen, dawediknie. Gamecube gaat waarschijnlijk nooit online, ze hebben gewoon de mogelijkheid opengelaten voor het geval dat online gamen de komende jaren heel populair wordt. XBox moeten we nog maar afwachten. Jaja, we leven in spannende tijden mensen !!!

8. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    ..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Welke van de twee

Waar heb je dat vandaan ? Volgens mij is dat niet waar..

10. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]Heey wat is je echte naam? Ik kom ook uit Vught![/offtopic]

joop spierings

Wie ben jij?

11. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube gaat wel online, want ze hebben de Sega servers gekocht toen de dreamcast online was. Waar is Sega dan bezig met Phantasy Star ONLINE. Das toch niets voor niets. gamecube gaat wel online, maar ik weet niet zeker wanneer. Zal denk/hoop ik begin volgend jaar gebeuren.

12. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    ..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  13. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Het word dus de ps2. Die is al in amerika online maar wanneer komt de online service naar europa.

14. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vraag je het nog? Je luistert toch niet naar ons advies :D

Nu heb je een ps2 gekocht die voorlopig nog niet online gaat.....
    De Xbox zal echt de 1e zijn hier in Europa

15. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten is de XBOX het makkelijkst om aan te sluiten via internet als je online wil gamen. je kan er zelfs twee aansluiten die van je broertje en jezelf op één switch en dan via internet het is snel en makkelijk. ik weet niet of de ps2 en cube een makkelijk verbinding hebben maar als je eerst weer wat moet verbouwen om het internet op tekomen dan is dat alleen maar lastig. gr, slayer.:cool:

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hier ook al online met de PS2. Schaf dan wel een ntsc aan en importeer de netwerkadapter bij bijv dvdboxoffice.com.
    Koop de game Socom Navy Seals, krijg je namelijk ook gelijk een headset bij en je bent klaar.

17. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    ]

Weet je zeker dat het werkt en zijn er nog meer spellen die dat headsetje gebruiken volgens mij is dat het enigste spel die het ondersteunt. Ik wou volgende week een ps2 pal halen, maar ps ntsc heb ik nog nergens zien liggen waar kan je die ergens bestellen.

18. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    het is dat ik maar 1 console wil, maar anders had ik de NGC erbij gekocht. Misschien gaat die wel niet online, maar dan heb je ook wat compleet anders dan de xbox. Wat een vaagheden trouwens met dat online gedoe, blij dat dat met Live duidelijk is wanneer wat en hoe.:p

19. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een NTSC bij Futurezone bestellen. Wel 100 euro duurder dan Pal. Andere mogelijkheid en bijna net zo duur is natuurlijk om een kant en klare ...... PS2 te kopen. Kan je zowel pal/jap/ntsc spelen.
    Ik weet niet of die headset ook voor andere games dan Socom werkt. Geloof het wel, maar weet niet zeker.
    Verder kun je al online met Tony Hawk en Twisted Metal: Black.

Edit: Je kunt ook zonder de sony adapter online. Dus ook met een pal machine. Alle info die je nodig hebt staat hier

Laatst bewerkt: 4 okt 2002

Deel Deze Pagina