Beste Mensen, Ik zit bij het spel Star Wars: Knights of the Old Republic vast. Ik moet nu iets gaan zoeken over de Star Forge, de Star Forge ligt in een grot vlakbij een robot. Waar moet ik nu naartoe? M.V.G MH
Ik neem aan dat je de eerste star forge bedoelt op dantooine... deze is te vinden door de republic enclave te verlaten en de velden in te gaan je moet eerst op zoek naar een ex-jedi die is overgestapt naar de dark side (je kunt haar doden maar als je haar laat leven kun je met haar spelen) er zijn nog een aantal andere quests die je moet of kunt doen op deze planeet, echter bevindt de star forge zich in een grot in noord-westelijke richting. Deze is overigens afgesloten en gaat pas open wanneer je het probleem met die ex-jedi hebt opgelost... Ik kan je trouwens aanraden om zoveel mogelijk van de planeet te onderzoeken want er liggen namelijk erg veel cristals verborgen in een grot
Maar ik had die grot al gevonden en daar alles al gedaan maar toen moets ik meer info zoeken over de Star Forge. Wat moet ik dan doen?
Perv.. Ah.. Knights of the Old Republic.. geweldige game! Je zult hier nog vaak terugkomen gezien de lastige puzzels die je opwachten, topic poster!
Ik ben nu bij malak in de STAR FORGE, en die is echt tering moeilijk!! heeft iemand tips om hem makkelijk te verslaan? als hij een paar x storm doet en me dan mept ben ik al kapot
Heel lang geleden dat ik dit gespeeld heb. Als ik het me goed herinner heb ik het zo gedaan: Je kunt bij de ingang van de zaal naar rechts of links een gang inrennen 'naar onder'. Malak komt je niet helemaal achterna. Hier kun je even herstellen en weer naar voren lopen tot Malak komt. Vechten en weer terugtrekken.
wss heb je een shitload aan stamina's, med kits, life support en shield in je equipment voorraad zitten. Je kan echter maar een per beurt gebruiken. Als malak naar een jedi toeloopt om hem te absorben moet je op start drukken, je bent dan nl niet 'in gevecht'. Dan kun je elke stamina/shield/life support etc gebruiken/equipen/activeren. Vervolgens zet je Force Speed ook ff aan. Als Malak klaar is met drainen en weer een 'target' wordt, weet ie niet wat hem overkomt. (je spelers icon is vol met upgrade pijltjes ) Als ie weer naar een andere Jedi gaat, weer herhalen. Als je in battle bijna dood bent, life support gebruiken ipv medkit, life support herstelt veeel meer. Speel je Dark? Tip!: Wil je Dark nog gaan spelen, dan is dit misschien een spoiler...zelf uitvinden is natuurlijk altijd beter Spoiler Als je Force drain hebt (of de ubervariant daarvan) dan absorb je natuurlijk zelf de Jedi's.
bedankt elite, maar het is me al gelukt, ik speelde idd dark dus dat had ik gedaan. maar ff een vraag: ik heb 'm dus uit(trouwens een heel vet filmpje, the return of dark lord revan ) maar ik mis nog altijd een partymember, nl die rechts in het midden. hoe krijg je die dan? of krijg je die mss als je light speelt ofzo? ik ben nu trouwens weer opnieuw begonnen en nu light
dat is juhani, vrouwelijk jedi. die krijg je op dantooine als je haar weet om te praten zodat ze naar de light side toegaat. dus dan verdien je light side punten, maar ze is wel relax character.
Ja, en dat is dezelfe Jedi als die wat je als je op Dantooine aankomt terug moet praten naar de light side. Waarschijnlijk ben jij toen ook voor de Dark manier gegaan door haar van kant te maken.