Beste meneer Eric.. Waar ik op doelde was waar de topic starter mee begon.. Heb je dat artikel gelezen?? Daar staat boven aan in de kop: bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=pub&aid=3348 Daar doelde ik dus op! Met het feit dat die developer kit's net zijn vrijgegeven, weet ik ook wel dat de xbox pas over een jaar of 2 op de markt komt. En een GOED spel heeft toch zeker wel meer dan een jaar nodig om ontwikkeld te worden. Greetingz...
Klopt op de E3 zullen we zo goed als geen nieuwe toppers te zien krijgen.. Maar het kan geen kwaad om te blijven hopen Maar ja, ik ben een klein beetje benauwd voor komende E3, aangezien dat toch de toekomst voor de Xbox bepaalt, en of het nog echt goed gaat komen ermee..
Ik had idd een nieuwe Panzer Dragoon game willen zien.. In de xbw gameslijst staat er btw al een nieuwe in ..
Genos.. Maar dat was toch onzin. Dat was gewoon een filmpje die een of andere gast voor de lol had gemaakt toch?
ik ben niet zo bang dat de games zullen verminderen. want microsoft zelf heeft verteld dat de xbox meer een entertainment box zal worden voor in de huiskamer. daarom denk ik dat hij op gebied van games spelen niet zo snel verandert.
Het gaat om de games die er nog op zullen uitkomen.. En een beetje goede game heeft meer dan 2 jaar nodig om gemaakt te worden.. Aangezien over 2 jaar de volgende Xbox er al is, zullen er zo goed als geen toppers meer worden aangekondigt op komende E3 voor de Xbox that is.
Hoogst waarschijnlijk zal RARE Perfect Dark Zero showen. Als ze dit niet doen kunnen we verwachten dat de game niet meer zal komen. Het is btw wel aangekondigd dat als PDZ zal komen hiet NIET cellshaded zal zijn!!!
Waarom zouden er geen topspellen meer uitkomen voor de 'oude' Xbox? We weten allemaal dat de Xbox 2 eraan komt en dat waarschijnlijk enkele developers al bezig zijn te ontwikkelen voor Xbox 2, maar dat betekent echt niet dat er geen spellen uitkomen voor de Xbox. Spellen duren gewoon lang om te ontwikkelen (vooral topspellen), dus zullen spellen die nog niet bekend zijn gemaakt allang in ontwikkeling zijn en zeker wel voor oude Xbox uitkomen. Het is natuurlijk zonde om een spel dat tussen de 1 en 3 jaar in ontwikkeling is nog even te switchen naar de Xbox 2. Er zullen zeker nog een tijd na de launch van Xbox 2 genoeg spellen uitkomen voor de oude Xbox, hoewel topspellen zich snel zullen richten op de nieuwe generatie. Btw ipv 'Xbox is al pasé' is het 'Xbos is al passé' ...
Het uitkomen gaat waarschijnlijk net als met halo. Het duurt toch weer heel lang, en ik verwacht eigenlijk begin 2007 of eind 2006, maar het maakt me eigenlijk niks uit ook...
We beweren niet dat er geen toppers meer uitkomen.. Dat gebeurt nog wel, zeker dit jaar.. Maar voor het jaar daaropvolgend is echter nog niks aangekondigt, en daaruit kan je de conclusie trekken (tenzij mensen pas na een jaar ontwikkeling hun game aankondigen) dat we niet hoeven te verwachten dat er dan nog veel toppers zullen komen.. Aankomende E3 zullen we dus duidelijkheid krijgen of we tot het "eind" van de Xbox toppers zullen blijven krijgen..
De development kits zijn pas een maandje terug uit gegeven. Een goede game maken duurt meer dan 2 jaar. Dus de Xbox zal echt niet voor 2006 in de winkels liggen. Dus als het aan mij ligt kunnen we zeker nog 2 jaar vooruit.
3e keer: We zeggen ook niet dat we de Xbox kwijt raken, we zeggen dat er over een jaar echter maar bar weinig op het programma van games kan verschijnen die nog zullen uitkomen op de Xbox.. Komende E3 worden praktisch alle titels die nog zullen verschijnen op de Xbox aangekondigt. Want volgend jaar hebben ze simpelweg te weinig tijd om nog een topgame voor de Xbox in elkaar te sleutelen.
idd, de games die ik wil hebben ( Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Fable ) ga ik dit jaar kopen. Nadat ik die games gekocht heb, ga ik lekker sparen voor de Xbox 2. Nu maar hopen dat de Xbox 2 niet te duur gaat kosten.
ik denk dat xbox 2 niet binnenkort uitkomt.., ik denk eigenlijk dat hij heel laat komt en dat er dan al weer een nieuwe andere console is en dat dan iedereen die gaat kopen.., net zoals dreamcast iedereen zei eerst, joepie dreamcast.., ik vond het ook heel goed en begon ook met sparen toen hoorde ik dat de xbox uitkwam en toen heb ik daar voor verder gespaard, ik ben nu ook de trotse eigenaar van een xbox, maar ik denk dus dat de xbox 2 een beetje een flop word :-( wel jammer opzich want xbox is wel goed (y)
Geef mij maar gewoon nog een paar leuke live titels tot kerst en dan de xbox 2, lijkt mij wel weer mooi als ze hem deze keer wel een leuk uiterlijk meegeven Anders ga ik voor de ps3
ten eerste vind ik het uitelijk niet belangrijk, het gaat om de innerlijke power en ten 2e vind ik dat de Xbox qua design ook al een paar groote stappen voor is op de PS2 en GC.
Gamecube, tja heb ik ook hier vind hem op zich wel leuk. De ps en dan vooral de zilvere editie, vind ik veel mooier dan de xbox. Het blijft naar mijn mening een lelijk bakbeest . Maar tuurlijk gaat het om de innerlijke power, maar net iets minder bij mij, xbox heeft dts en een harde schijf daarom heb ik hem gekocht.