Gelezen op www.telegraaf.nl: Sony zal mogelijk gedwongen worden om de prijs van z'n populaire PlayStation 2 gameconsole te verlagen. Volgens analisten zou een prijsverlaging kunnen voorkomen dat de PS2 voorbij wordt gestreefd door de Xbox van Microsoft. Dit is zeer goed nieuws
Was je dan van plan om een PS2 te kopen. Als Sony de prijs naar beneden haalt, zal Microsoft snel volgen. Heb idd gehoord dat de Xbox laatste tijd goed verkocht.
hmmm ik had tijdje geleden dat prijs van xbox in 4de kwartaal van dit jaar zou droppen tot 99 dollar. (weet bron niet meer)
Mmm, dan moet er misschien toch een ps2 komen (al was het alleen om GT4 en de paar andere toppers ) Maar we zullen wel zien.
xbox heeft voor het eerst meer consoles verkocht afgelopen maand dan de ps2 vanwege de prijsvelaging van 179naar 149 euro in amerika is dat dan he
PS2 is ook wel vet: GT4, GTAan Andreas, SOCOM II, Killzone... ik kon niet wachten dus heb ik een ps2 gekocht. En ik heb er geen spijt van
Hmm.. Heeéél misschien koop ik er ook wel 1. Wil wel eens wat Japanse shit spelen, maar om daar nu ong €150,- (?) aan uit te geven..
2 xboxspellen samen kosten ook rond de €120/€130 dus zovéél is 150 ook niet. Gamen is nou eenmaal een dure hobby En die 150 is het echt wel waard. Geloof me
Ik wou er toch al 1 halen na de zomer , dus dit is goed nieuws . Precies wat Aggie zegt , Killzone , Socom II , GTA , GT4 (mischien) , enz .
hmmm jammer dat ps2 imo geen goede spellen heeft. (socom vind ik stom, gt4 heb ik pgr2 voor, en killzone is ook maar zozo)
Heb al jaren een ps2, gebruik hem nu alleen nog voor PES (totdat 'ie voor de xbox uitkomt) en heel misschien ga ik MGS Snake Eater ook maar kopen...
Ik hou van concurrentie. Volgens mij zal de startprijs van de Xbox 2 en de PS3 aangenaam zijn. Zo hoort het!
ik ga binnenkort die silver ps2 kopen (als ik hem ergens nog kan vinden) alleen voor metal gear solid 3 en gta san andreas(killzone lijkt me ook wel tof)
ik had eerst een xbox gekocht en dat vind ik het leukst maar had later toch ook maar de ps2 gekochten dat is het geld waard vooral als je weet welke games allemaal komen
Ik heb ze gewoon alle 3... op alle 3 de eigen toppers dus heb ik tenminste wat aan die bladen die over alle platformen schrijven