Ik wilde vragen.. Doen alle gebrande DVD's het in een XBox gewoon.. Ik heb namelijk mijn collectie CD's op één DVD gebrand en toen op m'n XBox gezet.. Ze zijn nu allemaal op, maar als ik nieuwe koop, wil ik zeker weten dat ze het doen Vandaar mijn vraag: werken alle gebrandde DVD's gewoon op de XBox?
Dat is niet helamaal waar, want sommige DVD-drives lezen gebrande DVD's. Ik heb een Philips drive, maar weet niet of of die gebrande DVD's leest, omdat ik geen DVD brander heb. Mijn drive leest wel cd-rw met gedownloade muziek.
Als je dvd`s kopieert. (films muziek etc.) doen de dvds het gewoon op alle xboxen. Als je spellen wil rippen werkt het niet, dan moet je je xbox laten ombouwen wat natuurlijk niet aan te raden is. Het maakt overigens wel uit welk merk dvds je gebruikt. Ikzelf gebruik arita en die werken perfect.
kijk hier eens. een hele thread over dvd's met hun compatibilteit onderverdeelt in de drie type drives die beschikbaar zijn
Neuh, het werkt wel met DVD+R is mij zojuist verteld.. Daarbij komt, het is niet illegaal, ik heb mijn volledige verzameling erop gezet en ook wat nummers van KaZaA.. So what? Ik koop drie spellen per maand, twee DVD's en een paar muziek CD's.. Mij kan je echt niet verwijten dat ik illegaal bezig ben. Ik heb nu MMore gekocht, ik ga er vanuit dat die gewoon werken. // @ Doerak (oid): Bedankt vriend !
Ik geloof dat als je er 1 van Samsung hebt, de gebrande cd's werken. Deze kun je geloof ik herkennen aan de drie gaten in het laatje.
Neen, ik heb de cheapest van allemaal. Hij gaat namelijk heel snel erin, als hij er langzaam in gaat heb je een duurdere.. Ik heb een Philips (geen gaatjes).. //Edit: Gebrande CD's pakt hij niet; DVD+R wel.
Tjah samsung moet je hebben dan kan je gerust dvd`s afspelen die gebrand zijn ik weet niet of dat met spellen ook kan maar wie weet.
Sorry voor mijn domme opmerking.. ik had het niet god gelezen ik d8 dat het over spellen ging wat hier niet het geval was excuus voor het ongemak...
Hier gaan we het niet verder over hebben, de topic is welke dvd's de xbox slikt, on-topic a.u.b. Mijn xbox (weet zo niet welke drive er in zit, een vrij oude iig) pakt iig zonder problemen de DVD+Rs en ook de DVD+RWs van Philips, die werken dus sowieso. En ik heb ook eens een merkloze dvd geprobeerd en die slikte ie ook probleemloos.
Morgen zal ik MMore's DVD+R testen.. Mocht deze het ook gewoon probleemloos doen, denk ik dat we kunnen concluderen dat iedere DVD+R gewoon werkt op de XBox.
Hoe kan je dan je muziek van DVD op je Xbox krijgen? Dat kan toch alleen vanaf audio cd? Je kan dat zeker echt niet testen zonder de DVD kit erbij te hebben? Of is er ook een andere manier voor?
Ik kan geen gekopieerde cd's op mijn xbox zetten, dan krijg ik "This disc is dirty or probably not an xbox game" Maar het schijnt dat het met Verbatim cd's wel kan (CD-RW)