Iemand al ervaring met deze stoel? Bent u een digitale racer, in het bezit van een Playstation, een Xbox, een GameCube of speelt u Racegames op uw PC, zoekt u dé manier om uw favoriete vrijetijdsbesteding nog spectaculairder te maken, dan bent u hier op het juiste adres. De Gamechopper is een Design stoel waar u zichzelf de perfecte Racehouding kunt aanmeten. Na 18 maanden ontwikkeling is de perfecte Race Simulator voor uw huiskamer ontwikkelt. Misschien bent u reeds in het bezit van een stuurtje en pedalen of hebt u al lang getwijfeld om er één te kopen. Geen problemen meer met wegglijdende pedalen op die houten vloer, geen beschadigingen meer op die salontafel maar een stoel waar alles goed op te bevestigen is. Meet jezelf de perfecte houding aan want zowel je arm als been lengte is in te stellen. Kortom de weg van zere duimen naar spierpijn in de armen is alleen te bewandelen met de Gamechopper. Deze Race Simulator maakt elke race game, ongeacht welk platform, nog unieker in zijn beleving. http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P055
Deed het me ook aan denken lol. Lelijk is ie, maar mischien is ie functioneel. Ik zit wel altijd te kloten met m'n stuurtjes.
Neh er zijn veel mooiere.. Heb niet zo veel behoefte aan zo'n vaag ding, kheb het nu wel relaxt, vanmiddag ff nieuw tafeltje inelkaar gezet anders kon mn breedbeeld dr nie op
Wrom zo'n shitding? Naja, sorry hoor, maar als je "18 maanden" aan het nadenken bent over een product, doe het dan goed! Dan zou je dus met een racestoel, ingebouwd stuur en pedaal aan de zijkant (rechterkant) een versnellingspook, vervolgens zacht leder stoelen, ingebouwde boxen en shocking in je racestoel. Dat noem ik pas een racestoel en daar zou ik voor betalen!
Ik moet zo'n stoel niet. Krijg ik bij elke race het gevoel dat ik wat moet presteren omdat ik in zo'n speciale stoel zit, en dat gaat frustreren want ik hou van racen..............maar kan het maar middelmatig. Toch, met een echt geile stoel....ik wil alles hebben wat strak is vormgegeven. Wie weet ooit.
Jah maar als je er niets aan hebt met het racen, kan je er altijd hele leuke spelletjes met je vriendin op doen zo te zien
Ik weet niet welk standje jij op dat ding wil uitvoeren, maar het zit niet eens lekker. Ten tweede, het ziet ernaar uit dat het leren bekleding is, als je sex hebt ga je zweten en ga je plakken aan die stoel en zo. Als er een ding is waar ik een hekel aan heb is dat het wel, gatver! Nee, geef mij maar lekker bed hoor.