[XOne] FAQ Xbox Live en LAN gaming SUGGESTIES?!!

Discussie in 'Games' gestart door Martijn, 10 jun 2002.

  1. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wel maar als je dan een game gevonden heb mag je blij zijn dat er niet te veel lag in voor komt anders is het nog klote spelen.
    Maar ik hoop dat xbox-live ewoon snel er is zodat het allemaal een stuk vlotter loopt tot die tijd tobbe we maar een beetje aan8)
     
  2. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    XBConnect

    XBConnect werkt bij mij wel o.k. ik speel er de laatste tijd veel op. Kom ook steeds vaker Nederlanders tegen om mee te gamen.:p
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    tegen december pas =(
     
  4. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft die faq eigenlijk?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  6. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog hulp nodig hebt bij je faq dan moet je me maar effe toe voegen bij msn of mailen want posten das irritant faq maken. djbokkeman@hotmail.com
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja over die faq. Ik zelf weet echt bijna niets over xbox live/online. Dus als iemand zich geroepen voelt een GOEDE faq te maken, moet hij/zij maar even contact opnemen met mij via mail of icq: 59626321 of msn: martijn5@yahoo.com
     
  8. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Post dit nog maar een keer hier:

    Met @home kan je meerdere ip adressen aanvragen, dus gewoon een hub tussen je pc/xbox en kabelmodem (kablemodem moet op de uplink poort aangesloten worden)

    Via bijna alle andere providers (die dus geen meerdere ip's per abonnee geven) moet je of de kabels heen en weer switchen of in je PC een extra netwerkkaart installeren, en op die pc dan router software (zoals winroute bijv.) installeren, pc moet dan natuurlijk aanstaan op het moment dat je gaat gamen via live!, sluit je XBOX dan via een UTP crosslink kabel op de 2e netwerkkaart aan.

    De derde optie (en makkelijkste) is een router, die van Draytek (www.draytek.nl) zijn over het algemeen het beste (en het makkelijkst in te stellen), er is ook een variant te krijgen waar een USB ADSL modem op aangesloten kan worden.

    Let op, in sommige gevallen is het switchen van kabels niet mogelijk, Chello bijv. checkt het MAC adres van de netwerkkaart, als deze niet overeenkomt met hun entry krijg je geen verbinding, bij Chello is alleen optie 2en3 dus mogelijk. (de Draytek routers ondersteunen MAC cloning, dan kan je dus zelf een MAC adres opgeven, dan denkt Chello dat je nog steeds hun netwerkkaart in je pc hebt zitten)

    Oh ja, op www.informatique.nl kan je zo'n router bestellen ;)
     

Deel Deze Pagina