[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

1. p0mP

p0mP 100% Puur Sap

Leuk Bevonden:
    0
    hij doe het alleen goed op explorer op andere laat die de site niet goed zien, op een mac loop die slecht dus Mac explorer, op Netscape is die slecht, op Mozilla. hij doet het alleen goed op een pc met explorer! maar voor de rest chill

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Af en toe wordt de main page niet goed weergegeven in opera. Ik heb een screenshot gemaakt :+
    Misschien dat er wat aan gedaan kan worden. Want het leest lastig als de laatste 1 of 2 woorden wegvallen.

Dus niet alleen de FireFox gebruikers hebben last van wat kleine bugs.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vraag me af, waarom jullie dan uberhaupt via zo'n ander programma internet runnen :confused:. Als het toch alleen maar problemen geeft?

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

omdat het voor de rest beter is :)

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals wat? Ik wist niet eens dat er zoveel programma's voor internet bestonden :p.

6. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het gewoon veel kewle functies en handigheden heeft.. bijv elke <custom tijd> refreshen.. een site je laten herkennen als <noem een browser> een ingebouwde popupblocker.. of alleen de belangrijke doorlaten... emzz sjah.. mouse gestures.. handigste.. rechts inhouden, naar onder-naar rechts.. delete active screen.. ennnn het allervetste, de verschillende schermen staan in een taakbalk ín opera.. dus niet je hele taakbalk staat vol als je surft en msnt :) dat kan je ook op de screenie zien geloof k...

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan neem je toch MyIE2 en niet Opera? Ik heb pOpera een keer geinstalled maar de funcites zijn echt niet zo denderend :) Alles kan ook in MyIE2 en dan nog beter ook.

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik gebruik Internet Explorer, Netscape, Firefox, Opera en meer. Welke ik gebruik hangt van mijn bui af :+ . Ik gebruik Opera en Firefox vooral voor tabbed browsing en pop-up blocking. Een probleem dat ik altijd met Opera heb (alle sites) is dat Opera de layout soms een beetje verneukt ook bij XBW.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Juist... genoeg over browsers nu, weer on-topic :)

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Plaatjes uit het verleden zijn verdwenen? http://forum.xbw.nl/article/29/ (zocht naar unreal II, net gekregen :9)

Ook heb ik het idee dat de view count van threads nergens over gaat. Mijn idee is dat er iets getelt wordt, als er iets gepost wordt

11. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag: je kunt nu lezers reviews schrijven (leuk idee, ga ik zeker vaak doen), maar ik wilde er net eentje gaan schrijven over Shenmue2 en toen zag ik dat jullie er geen review van hebben. Nu is het voor ons dus ook onmogelijk om een lezersreview te schrijven.

a. Kan dit anders (ons (lezers) een revieuw laten schrijven over niet besproken games)
    b. Hebben jullie wel een revieuw en heb ik die gemist?

--------------------

opmerking 2:
    Bij mij lopen op de main page alle stukken tekst door (bij nieuwste forumbijdrages en reviews)(het lijk alsof er < br> vergeten is). Ik wil wel een screenshot maken, maar ik weet ff niet hoe dat moet

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    ik dacht dat ere een soort van blacklist zou komen, komt die er nog, of is die er al?

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Welke browser gebruik je? Welke versie? Op mijn werk (explorer 4.x) heb ik dat ook, maar daar zijn bij mij veel pagina's corrupt. Thuis heb ik geen probleem met nummer 6 en ziet de site er mi er superstrak uit. Met mozilla (1.6) valt de banner van Ninja G over een stuk van de rechterkant heen (links verdwijnen).

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk eens aan

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik niet nodig..

Als hij gewoon goed uit gewerkt was, had je geen reden af te zeiken.

Ik ga geen hele thread doorlezen om te zien wat er allemaal wel niet mankeert aan de nieuwe versie, boeit me niet zo..

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje offtopic, maar bestaat er nog een submit news knop?

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt het aan mij of zijn de sig's ineens weer groter geworden. Beetje vervelend lezen

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10

????

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In het V3 profiel weergeeft hij elke avatar in 80 x 80 pixels, ook als de avatar maar 60 x 60 is. Dat is denk ik niet de bedoeling, want die avatars die zien er niet meer uit door die vergroting :)

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

ligt volgens mij niet echt aan de sigs. Maar meer aan alle gegevens die onder je avatar staan.

Deel Deze Pagina