Hallo, Ik heb overal hier al op het forum gekeken maar ik heb er nix aan gehad, ik heb nu xbox live en er staat: cables connected, alleen met IP staat not confirmed?? hoe kan dat?? en bij DNS staat not resolved. Ik heb een USB modem een speedtouch 330, ik heb internet bij tiscali alleen ik wete zelf ook niet mijn DSN nummer. Waar kan ik die vinden?? En ik heb dus een thhuisnetwerk gemaakt via de site van xbox.nl alleen nu is IP adres dus niet goed en wat is een subnet mask en een gateway??? PLEASE help me!!!!
sorry hoor maar ik snap niks van computers maar wat is ISP?? Ik chaam me eigenlijk beetje om te vragen maar ik heb er geen verstand van.
ISP = Internet Service Provider, je provider dus.. www.tiscali.nl en daar dan support of help ofzo Maar ik denk dat je beter hier in de centrale Tiscali topic kunt kijken. Staat het antwoord vast tussen!
In de centrale Internet delen/ICS draad staan toch echt alle oplossingen hoor ... je hebt namelijk een internet connection sharing probleem ... Tiscali / WorldOnline 195.241.48.33 195.241.49.33 deze moet je invoeren in je xbox networking settings dns