Ik weet dat hier al 2 threads over lopen, maar die gaan meer over of hij nu wel of niet op de xbox komt, deze thread gaat meer over de demo pc versie. Ik heb hem 2 dagen geleden gedownload en hij is in het begin best moeilijk, maar als je het onder de knie hebt is hij . Het ziet er prachtig uit en de map is echt hugerdehuge. ook zijn er veel verschillende voertuigen om de vijandige basis te infiltreren; 3 verschillende heli's, 3 verschillende wagens, en 3 verschillende boten. Je kan ideaal sneaky snipen, maar ook je m249 pakken en de basis inlopen>. Het is echt een topper! Hebben meer mensen de demo?
Ik had hem ook. Wat een slecht spel, na 15 minuten heb ik hem er maar weer afgegooid. ik wil hem ook niet meer zien
Ja, ik snap jullie reacties wel, je moet even kijken hoe alles werkt want het is niet gemakkelijk. Maar als je even goed kijkt hoe alles werkt is het echt vet! Maar soms ben je bv. 10 minuten onderweg om op je spot te komen, en dan lig je klaar om te snipen en dan word je door een goeie gast gelijk neergeknalt. Dat is klote, maar wel realistisch. Dus geef het neit te snel op!
kwam dit spel ook niet op xbox want ik heb het eens in de pu ergens zien staan dat het aangekondigd was, maar op het net kan ik er nergens iets over vinden
Daar gaat dit topic niet over, dan meot je even de zoekfunctie gebruiken, want er lopen al 2 threads over joint operations. Deze gaat meer over alleen de demo.
Ligt het dan aan mij of zien anderen gewoon de diepgang en de veelzijdige gameplay van dit spel niet. Vooralsnog verkeerd de demo in de beta fase meer ik vind h’m nu al top. Battlefield vond ik al goed, maar als ik Vietnam vergelijk met dit spel dan is dit toch weer een stap voorwaarts. Grafisch zit het allemaal ook goed in elkaar, ik denk dat ik nog veel plezier aan dit spel mag beleven. Alleen jammer dat ik voor dit soort top multiplayer games moet uitwijken naar de PC.