Half Life 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door FreeShooter, 21 apr 2004.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zover ik weet, en snel even heb gekeken, is er geen footage oid beschikbaar voor HL2 op de Xbox.

Volgens mij krijgen ze de PC versie met moeite 'op tijd' af en beginnen ze daarna pas met de Xbox versie. Ik koop hem overigens voor de PC. :)

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nu even serieus, ik las het op een engelse site an daar stond geen nederlandse tekst bij die uitlegt dat ze het uitstellen tot 2005 niet letterlijk bedoelen. dus ik dacht dat het wel uitgestelt zou worden tot 2005.
    ben eigenlijk wel blij dat ik het verkeerd heb begrepen.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goh meneer komt ook met een thread van hl2.....:p mwa kon een hele goede game worden....alleen jammer dat het zolang uitgesteld is. Tegen de tijd dat het uitkomt stelt het niet zo heel veel meer voor. Jammer, ik heb ook heel erg naar deze titel uitgekeken. Alleen jammer dat Valve er een potje van maakt.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet echt, maar vorig jaar werd het volgend gezegd: Om alles tegen gemiddeld 40 fps te spelen op 1280x104 (32Bit) zal je een ATi Radeon 9700 Pro en een PIV 2GHz meotn hebben. Het absolute minimul is P3 800 MHz, 128MB RAM en een TNT2 kaart.

Maar dit alles was zo'n jaar geleden dus ik verwacht dat de systeemeisen nu zo rond die van Far Cry liggen.

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oooo, ik d8 een veel grotere PC 8)

AMD Athlon 2000+
    768 MB RAM (PC13:cool:
    Sapphire Radeon Atlantis 9800 Pro

^Hiermee red ik het dus wel, right? ;)

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je Far Cry kan spelen dan zal het wel zeker. Of Half-Life 2 moet de kracht van de next-gen kaarten gebruiken.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk juist eerder lager dan Far Cry, Half Life 2 is een indrukwekkend spel, maar het is grafisch gezien niet veel beter dan wat we nu zien en in ontwikkeling is.

8. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze nu ook met de Xbox versie bezig zijn. Stond op Gamespot dat ze er mee bezig waren.

9. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oud nieuws!!! En de xbox versie is nog nie zeker.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Toen ie op de E3 was was het inderdaar zo. Maar wie weet wat er allemaal verbeterd is??? Het kan ook zijn dat die oude systeemeisen nog altijd gelden, maar dat zou ik vreemd vinden dat ze grafisch geen vooruitgang hebben geboekt.

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Deze game wordt een goede rede om een nieuwe pc aan te gaan schaffen _O_

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De Xbox versie is zo goed als zeker maar ik denk zolang de pc versie nog niet is, zullen ze niets laten zien van de Xbox versie. Ook al bestaat er een kans dat beide versies op de E3 worden getoond of (wie weet) een filmpje van HL² op de Xbox 2 (of op een andere next-gen console).

13. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de (uitgelekte) beta van half life 2 al even gespeeld. Zag er best goed uit, alleen dat level wat speelbaar was vond ik niet zo supermooi als ik had verwacht. Maar het leek me ook niet een van de mooiste levels aan al die screens te zien. Alleen de AI werkte daar nog niet in dus die beesten liepen maar een beetje dom rond.

>Alex V op tuurs account :confused:

14. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel zeker dat hij voor de Xbox komt.

Klik

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  15. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je hem gewoon met de shortcut opstart was dat zo,maar al deed je het via de maps zelf dan schoten ze wel , maar had je geen hud enz. dus het was kiezen :D

dan moest je iets van bin>maps>en dan de map die je wilt aan klikken

16. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten de Xbox versie gewoon uitbrengen op de Xbox 2 !

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind de textures wel van een lage kwaliteit :eek:
    En dan die lelijke sprites!!

Mja, waarschijnlijk knapt het nog wel op, maar ik vind de graphics tegenvallen.
    Maarja graphics zijn niet het belangrijkste, maar kleden wel een spel aan :9.

19. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want na 2 jaar is er helemaal geen intresse meer voor Half-Life 2.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De screens zijn waarschijnlijk genomen van wanneer het spel op 10124x768 draaide (en op een mid-range grafische kaart) en vervolgens vergroot. De screens in de magazines die onlangs 3 levels mochten spelen zijn high-res en zien er beter uit.

Deel Deze Pagina