Xbox / HD kapot???
Ik wilde mijn xbox casemodden, tot en met de painting en de clear jewel is het goed gegaan.. tot ik de frontledjes wilde veranderen.. ik haal het printplaatje los soldeer er netjes de ledjes op.. geen fouten gemaakt.. ook de de ledjes zaten er goed op (triple checked)..alles weer in elkaar gezet.. niets vergeten d8 ik.. en wilde ik mijn xbox aanzetten.. ok hij ging aan maar de ledjes deden het niet.... ik denk ik check het allemaal nog es.. dus haal hem weer uit elkaar.. ik zette hem aan met allee kabels aangesloten omdat ik wilde kijken of de ledjes misschien heeeeeel zwakjes deden.. had namelijk ledjes met een doorlaatspanning van 3,5 V ipv 3 V) Toen ik het printplaatje vastpakte ging hij al aan.. dat vond ik al vreemd.. en ik hoorde mijn harde schijf tikken... dat vond ik nog vreemder want ik had de case al vaker open gehad terwijl ik speelde.. en dat hoorde ik normaal niet... ik had het nog es nagevraagd aan een vriend, die zei dat die van hem niet tikte... hij starte gewoon op.. toen bleef hij bij het logo steken.. na een halve minuut (is lang als je aan het w88 bent) kwam er op het scherm te staan: Your xbox requires service, please call the xbox service number.. ofzoeits.. ik bouw mijn xbox weer in elkaar (zette hem eerst uit) en zette hem weer aan.. weer dezelfde foutmelding... ik open de dvd-drive.. deedie goed.. hoorde hem ook proberen te lezen/draaien enzo.. maar de harddisk tikte alleen tijdens het opstarten en toen kapte hij ermee... dus het ligt ook niet aan de power.. ik denk dus dat het de harde schijf is... gewoon intern daarin..
maar ik zou niet weten wat er nu mis is..
en zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt???
Weet je iets ofzo aub post het hier dan!!
groeten Rix
Laatst bewerkt: 29 apr 2004