Oorlog in Iraq op je windows media player?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 29 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of het bestaat, maar misschien weten jullie dit. Dagelijks zie je tv beelden van Amerikanen die met zware agressie irakezen bestoken...en jah, dat vind ik mooi heh.

Dit topic is echter niet bedoeld om te bespreken wat jouw mening is over deze oorlog, of je het eens bent met de manier waarop etc. Ik wil graag weten of er sites zijn waar je deze 'actiemomenten' kunt downloaden (van amerkaanse zeide)???? Dus reportages/fragmenten downloaden die je op cnn ziet van amerikaanse grondtroepen in actie...

als iemand een goede site weet mijn dank!

Mvg.

1 persoon vindt dit leuk.
  2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag zeker niet zeggen dat ik het jou wel gun om in een auto te zitten die met granaten word bestookt en levend verbrand?
    Daar wil ik beelden van
    Dat vind ik namelijk wel mooi... Lul

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  3. Ajax

Ajax Guest

is er iets mis je in hoofd ofzo?

raar mens

4. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? Dude, iets minder computergames voor jou. Of speel weer eens een vrolijk spelletje Mario, want als dit leuk vindt om te zien zit er iets niet goed.

5. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    kijk gewoon naar cnn---->gek

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De replies hierboven zeggen al genoeg, dit is gewoon ziek. Ga alsjeblieft je hoofd nakijken ofzo, want ergens in die bovenkamer van je is iets goed mis als jij het verschil tussen fictie en realiteit niet meer kan onderscheiden. Voor de duidelijkheid: Irak is dus géén spelletje, dat jij dat soort beelden 'mooi' vindt is gewoonweg ziekelijk.

Bah.

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina