hoi ja ik weet het het is een oud spel. maar ik had dus een vraag. toen ik nog een ps2 had toen had ik mgsonsofliberty maar geen Metal Gear Solid 2: Substance nou wou ik vragen of het nog wel slim is om nou Metal Gear Solid 2: Substance te kopen als ik al sons of libirty al had uitgespeel. maar ik vond het wel een kei mooie spel en ik zou best het nog en keer willen uitspellen. want in Substance heb ook nog die vr missis dacht ik veel extras.
Nou lijkt me duidelijk, als je hem best nog een keer wil gaan spelen, dan kan je em al sowieso gaan kopen. Krijg je ook nog tig extra VR Missions erbij
Ik heb hem uitgespeeld op de ps2 en toch nog gekocht op de xbox. Ook op de xbox heb ik het spel weer met veel plezier uitgespeeld. Komt nog bij dat je hem tegenwoordig voor 30 euro kunt kopen dus dat is een goede deal. KOPEN dus
Ik heb hem 2 keer gehuurd en twee keer uitgespeeld, en ik vind hem nog steeds cool. Dus als die nu eens ff classic wordt dan kan ik hem kopen voor nog geen 5 € !
Van de missie's in de singleplayer moet je natuurlijk niets van verwachten, dat is volgends mij gewoon het zelfde gebleven. Maar misschien dat de VR missie's nog wat plezier kunnen beleven. Maar ook daar moet je niet te veel van verwachten als je hem al een keer heb uitgespeeld. Wat ik eigenlijk wel een kut streek vind is dat die level met die skatebord niet in het spel zit. Echt kinderachtig dat ze dat gedaan hebben. Dat leek me juist leuk.
Erm .... dat skatestukje kwam uit een heel andere game maar hoe heet die ook alweer, iets van TransworldSkatebording ...... of heb ik heel hard gedroomt volgens mij wel
* blaast stof van game af Ik ga 'm ook maar weer eens proberen. Nadat ik The Twin Snakes heb uitgespeeld, zit ik er weer goed in.
30 - 8,50 - 8,50 = 13 euro, en geen 5 Maar de game zou een half jaar geleden al classic worden, alleen heb ik er nooit wat van teruggezien.
Ik had graag wat hulp gehad. Ik zit op dat platform waar bommen ontmanteld moeten worden. Ik kan het niet! Zo moeilijk, ik word altijd gespot. Zo frustrerend. Iemand hulp?
Ik heb deze game voor de PlayStation 2, maar ik denk dat er weinig tot geen verschillen zijn tussen de beide versies. Het is al een tijd geleden dat hij uit mijn - stoffige - kast kwam en de laatste keer dat dat gebeurde was het om 'm uit te lenen, dus mijn herinneringen aan de game zijn net als de kast. Stoffig! Ik geloof niet dat ik op "Easy" ook maar iets in die game moeilijk vond..