Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is XBW er niet echt op vooruit gegaan met al die veranderingen. Dit is er ook weer 1 waar ik het nut niet van zie. Sinds V3 ben ik minder vaak op XBW dan voorheen. We zijn hier toch om over Xbox te 'lullen' niet om elkaar te beoordelen.

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  2. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het best wel handig, als iemand mij een negatieve punt geeft en uitlegt waarom hij dat doet, probeer ik die ene post te veranderen. Maar als iemand negatieve punten uitdeelt zonder comentaar dan vind ik het onzin.

p.s.: als je het doet, schrijf je naam dan erbij. Ik bijt niet, ik sta open voor kritiek.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lees nu m'n eigen post terug, ik heb een zin een 'beetje' verknald. Wat ik wou zeggen is dat de registreer datum hier op XBW beter kan dienen als toegangs pasje tot de Green Mile dan een post count. Op een post count heeft de gebruiker immers zelf controle (wat kan resulteren in niets zeggende posts).

DiaLogical, ik snap niet waarom kleine verandering als deze je 'bezoek-gedrag' beinvloeden. Het forum mag dan wel een nieuw jasje hebben en enkele nieuwe features (aantal oude die verbeterd zijn, en een aantal leuke nieuwigheidjes), maar dat lijkt me nu niet direct een reden om af te haken? Persoonlijk ben ik erg blij dat XBW is overgestapt naar een nieuwer forum na het bezoeken van een aantal andere Xbox sites.

Juist doordat XBW is vernieuwd ben ik meer gaan bezoeken en ben ik van plan hier weer wat vaker te posten. :)

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is niet de enige reden. Ik vind het ook minder overzichtelijk geworden waardoor ik het minder relaxed vind om op XBW rond te kijken.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik ook. De frontpage vind ik wel veel leuker uitzien. Maar het forum vind ik nu juist hardstikke onovezichtelijk. Maar ik heb begrepen dat dat nog zou veranderen. :)

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dit is gewoon de standaard template van dit forum (de lay-out dus) en die zal binnenkort wel veranderen naar een Xbw lay-out..

Als zal hij op wat kleurens en plaatjes bijna indentiek blijven neem ik aan.

7. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

postcount zorgt voor spam...

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nee, want een andere filter voor de Green Mile is een vereiste om 3 maanden of langer lid te zijn...

als ik me niet vergis worden momenteel beide toegepast...

9. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft alleen maar langer dan 3 maanden geregistreerd te zijn. Die andere regel is een tijdje geleden geschrapt.

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een grappige functie :) Maar ik denk niet dat veel mensen hier reputation points gaan uitdelen... hebben wel wat beters te doen ;)

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als iemand spamt hebben de mods dat wel snel genoeg door en wordt er een waarschuwing/ban uitgedeeld

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geld dat punten systeem wel of niet in elk forum, want ik heb net een punt gehad, bij een post in het "Actualiteiten, sport, entertainment" forum, maar dat punt komt niet bij mijn totaal op en het lampje dat voor de rede staat ziet er zo uit:

Bij weer een andere post heb ik wel punten erbij gekeregen (dat zat in dit forum) en daar zag het lampje er zo uit:

Hoe zit dat? :)

13. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien betekend grijs een punt eraf en groen een punt erbij?

Maar ik heb ook nog even een vraagje, ik heb nu 13 punten, maar ik kan maar van 1 v/d 3 zien waar ik die erbij heb gekregen:
    Waarom kan ik die andere 2 dan niet zien?

Verder vind ik het een best leuk systeem :) Als iemand een echt goede (of slechte) reactie geeft, geef ik daar wel punten voor. Dus dat gebeurd gewoon af en toe.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, want voor dat ik dat punt kreeg had ik er ook al 14 en daarbij, de reactie die ik kreeg was positief ;)

Op jouw vraag heb ik denk ik wel een antwoord; je hebt gewoon 3 keer punten gehad voor dezelfde post, ik heb twee keer voor 1 post punten gehad, maar je ziet dan alleen maar dat topic 1 keer staan, denk ik... :)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    rood lampje

rood lampje is voor puntjes eraf O-) Grijs weet ik ook niet wat het is. Heb nu 1 rode en 1 grijze en sta nu op 9 puntjes. Had toen ik alleen de rode had ook al 9 punten :eek:

:D:D bevestiging binnen. Groen is (dit keer) 1 punt erbij. Sta weer op 10 :)
    dank u

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  16. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dan weet ik het ook niet :9

En wat je over dat van mij zegt zou dan wel kunnen kloppen ja, weet ik dat ook weer!

Edit: Ik had er nog even over na gedacht, en het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat diegene die mij die postieve reactie gaf veel posts had, en er daardoor ipv 1, 3 punten bij kwamen.. hehe

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    even

even :confused: hoe je ze kan geven weet ik ook niet (mod power?)

sorry voor lay-out :eek:

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bij de andere 2 zijn geen reacties gegeven :)

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je kan je eigen posts geen punten geven, maar als je bij een andere member op dat icoontje klikt, dan krijg je een venster te voorschijn waarin staat "I approve" en "I dis approve" en daaronder kun je de rede geven waarom je er een punt bij op of af hebt gedaan :)

20. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Eh.. sorry maar bij het punt wat je op de screen ziet is toch ook geen reactie gegeven? :+ Ben ik nou zo dom of..? :9

Deel Deze Pagina