Beste xboxlive game tot NU toe

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door venom, 30 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag een discussie tot leven brengen in verband met beste xboxlive game!!
    Wat vinden JULLIE nou het beste xboxlive spelleke?? En vooral waarom??
    Hierbij is de discussie voor geopend!!!!
    (En ik heb het hier over XBOXLIVE GAMES *) en niet over XBOX CONNECT!!!!!!!!!!! :mad: )

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    op dit moment elke middag ff splinter cell pandora tommorow, waaorm? omdat het zo ownt, het is gewoon geweldig (die nekjes breken)

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij wordt dit een opsomtopic...

ONTOPIC

Ik speel vaak PGR2 en Rbs3, waarom? omdat het gewoon te verslavend is... en binnekort koop ik nog wel Toca, omdat bijna me hele vriendelijst het speelt, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :)

4. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind momenteel nog altijd rainbow six 3 gewoon omdat het spel zo lekker speelt dankzij de goede gameplay en dankzij de downloadable content

eens dat je een goede server hebt gevonden is het gewoon genieten... 8) _O_ :D :9

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor moto GP2. dit spel gaat gewoon niet vervelen, je kan altijd wel een game vinden om te joinen en het tunen( lees: punten verdelen) en het uiterlijk van de motor is te veranderen.

edit:/ btw, is er al iets bekend over een derde deel :confused:

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    duidelijk rainbow, het is gewoon zo perfect. alleen maar goede servers en goede gfx + gameplay. + echte ownage momenten.

7. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel vooral op dit moment Links 2004.
    In Real life heb ik helemaal noppes met Golf,maar dit spel speelt gewoon zo super heerlijk relax,dat ik er nogsteeds geen genoeg van heb gekregen.
    Het opbouwen van je ventje in de singleplayer is ook een hele taak opzich waar je behoorlijk lang mee bezig bent.

Ben je opzoek naar een heerlijke game,om gewoon rustig tespelen?
    Denk dan dus zeker even aan Links 2004,want deze game verdient het:)

Tevens ben ik ook helemaal into Crimson Skies.
    Ik heb dit spel nog niet zo heel lang,maar die dogfights zijn zeker wel tof :)
    Offline vind het spel ietsjes minder,maaronnline is het echt gewoon kicke om andere gasten op de mooiste manieren neertehalen :)

Heb ook sinds 2 dagen KOTOR :)
    Tis dan wel geen Live playable game,maar alleen content,maar ook een super spel man.

Dit is waar ik nog wel een tijd tevreden mee ben:)

EDIT:Ja Doerak,een 3e deel komt eraan geloof ik:)
    Gelukkig maar,want Moto gp is altijd lache he :p

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  8. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DTM 2 online
    XIII
    PGR2
    :D:D:D

9. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Midtown Madness 3 is ook best wel leuk.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Opsom topic?

Return to Castle Wolfenstein - Team verband (verschillende klasses), de wapens, de graphics, de gameplay. Staat zeer hoog op m'n lijstje, ik zou hem eigenlijk nog een keer aanschaffen.. Maar er aangezien er alweer een paar nieuwe games uitkomen waar ik wat van verwacht wacht ik nog even.

MotoGP(2) - Verslavende gameplay, het racen is enorm leuk en goed uitgewerkt. Het is toch wel een kick om als eerste te finishen na een spannende race tegen vrienden. :)

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Opsom topic idd ja...

Over verschillende genres van spellen valt gewoon niet te discussieren, genres zijn smaak afhandelijk en daar valt spreekwoordelijk niet over te twisten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina