Motorola V525 Topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 2 mrt 2004.

1. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0

Hoofdkenmerken

Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
    Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
    Batterij type: Li-Ion 700 mAh
    Standby tijd: 210 uur
    Spreektijd: 525 minuten
    Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
    Aanpasbaar menu
    Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
    Afmetingen: 87x47x23 mm

• Geheugen
    Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
    Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
    5 Mb memory

• Ringtones
    Trilalarm
    32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
    MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
    24-instrumenten polyfonische ringtones
    Verschillende modi voor trilalarm
    Voicedialing: maximaal 20 personen
    Voicecommands: maximaal 9 entries
    Voicememo: maximaal 2 minuten

• Connectiviteit
    GPRS(4+2)
    Bluetooth*
    WAP 2.0
    GEEN infrarood
    Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
    E-mail-functie (POP3/IMAP)

* Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
    Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo :+) -> opslaan -> selecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

• Games voor de Motorola V525
    Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
    De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
    - Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
    Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen Vind het goed gelukt, **TIP**

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer:

Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
    plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
    scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
    Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

• Overigen
    J2ME
    GEEN Morphun
    Kalender
    Datum, tijd
    Rekenmachine
    Valuta converter
    Organiser
    Alarm-clock

* Dit alles voor slechts € 129,95!! Maar.. wees er snel bij want deze actie duurt tot 31 maart 2004!

F.a.q.

• Q: Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
    A: Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.

• Q: Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
    A: 2-4 werkdagen

• Q: Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?!
    A1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
    A2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

• Q: Ik heb nog een vraag: Waar kan ik vragen stellen?
    A: Post hier onder je vraag of Connect met mIRC naar Quakenet, Kanaal: Motorola_V525

Met dank aan GoT voor de informatie...

Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    fuck vodafone

/Mod Als je niks boeiends te melden hebt zonder enige vorm van argumentatie houd dan gewoon stil, dankje.

- Dioga

3. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie.. |:-

Maarja..Vodafone is wel duur af en toe, maar Vodafone Live, vind ik er persoonlijk...mooi uitzien.

Ik kan er nog niet helemaal over oordelen, heb de telefoon net een paar uur.. O-)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol leuke reactie miez :eek:

Maar tziet er mooi uit.. weer wat gevonden om je 1700 euri aan uit te geven :p

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Geen mooie telefoon en ligt over een half jaar voor bijna niets in de winkels omdat ze die toch nauwelijks verkopen.

Ik raad je wat anders aan maargoed...

EDIT: Vertrouw Vodafone maar niet. Er zitten addertjes onder het gras. Heb een keer vodafone gehad... nu nooit meer.
    Voor dat bedrag kan het nooit veel zijn maargoed.

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, alleen heb ik het niet zo op uitklapbare telefoons. Ze kunnen breken, en dan ben je al gouw een paar 100 euro kwijt. Ik heb nog niet de tijd genomen om ff alle specs door te lezen, maar hij zal 't vast goed doen.

7. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, inderdaad, ben nog op zoek..iemand nog wat..? :9

Alles gaat tot nu goed, dus ik wacht af...(Of unlocken die handel) Ben er trouwens WEL tevreden over...

Was ik ook bang voor, maar ben er -tot nog toe- tevreden over..

---

Edit: Als je zo'n chatroom van Vodafone live in gaat, betaal je dan per bericht of hoe gebeurd dat, weet iemand dat?

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Per bericht.
    Gaat dus flink wat kosten.

9. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, blijf even weg. Als ik m'n totale 65 euro heb, kom ik terug :)

10. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zelf nog even een vraag, ik heb van foto's gemaakt, en wil die overzetten. Weet iemand hoe je dit met een v525 doet?

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij ondersteunt bluetooth tog?

12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    idd blauwtand dongle kopen, ik heb de V525 al een tijdje, prima ding;)

13. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja!

Die had ik voor dat ik m'n bericht plaatste, maar ik snap niet hoe je foto's naar je pc moet sturen? :'-(

14. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Is de phone prepaid?

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als je beter leest staat er in de eerste post dat hij ook in prepaid uitvoering is, ja.

Mooie telefoon, een vriend van mij heeft hem ook. Een mooi scherm vooral: lekker scherp en erg helder. En grappige games ook. Jammer alleen dat hij best groot is.....

16. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook de motorola v525, en tot me grote verbazing maakt het hele mooie foto's.. mooier dan al die duurdere phone's die ook foto's kunnen maken

Voor iemand die hem net heeft, en nu blokkerige foto's heeft/maakt, lees dit dan goed: ga naar menu, ga dan naar afbeeldingen> druk dan het menuknopje in> ga naar beneden scrollen en druk op: Setup afbeelding, bij de eenalaatste staat: Resolutie.. als dat op laag staat moet je het veranderen in hoog, dan is teneerste de afbeelding veel en veel scherper en ten tweede hij's groter!

Asje O-)

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  17. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hij verkoopt als een trein hoor. Ik heb dat ding ook, maar heb die mobiel via een speciaal contact persoon moeten regelen omdat hij steeds uitverkocht was.

De motorola v525 is een hele goede mobiel. Hij kan hele mooie foto's maken. Het mooie is, hij kost heel goedkoop. Krijg je ook totaal ?65,- beltegoed.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  18. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Die actie is al afgelopen :{

19. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je het ding normaal geinstalleerd hebt etc. bij mijn t610 kun je dan heel makkelijk foto's op computer zetten. je gaat naar dat bt ding wat rechtsonderin je beeldscherm staat. daar dubbelklik je op. dan staat er (dacht ik, heb het al een tijdje niet meer gedaan) ergens 'my bluetooth places' ofzo en daar staat jouw telefoon dan tussen. daar dubbel op klikken en daar staan je plaatjes of een map 'images' ofzo. dubbelklik erop en daar heb je je foto's. en die kun je dan knippen plakken kopieren etc.

20. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben btw niet erg goed in uitleggen dus sorry als je het niet snapt maar dan moet je maar pm sturen ofzo :)

Deel Deze Pagina