hoi mensen, ik ben van plan een dell systeem aan te kopen! Dit systeem zou ik op mijn kamer zetten! Mijn zus heeft op haar kamer ook een pc staan louter voor kantoorwerk en internetten. Aan die pc hangt een router van SMC (ADSL verbinding) die in ook in verbinding staat met mijn xbox. Nu is mijn vraag: Kan ik, door middel van een kabel van de router naar mijn dell pc, ook gebruik maken van die ADSL verbinding en internetten??? Ik ken niet zo veel van computers dus heb ik echt wel hulp nodig.
Ja, als je xbox er ook al op werkt moet de pc er ook prima op werken, dus ook gewoon ermee internetten.
natuurlijk kan dat. en als het goed is deelt je router het internet en hoef je bijna niks in te stellen
Ik heb gewoon een ADSL Alcatel router gekocht. Kunnen 4 dingen op. Op de eerste mijn pc, de 2e mijn laptop, 3e mijn zusjes pc en 4e de Xbox. Gewoon inpluggen en klaar. Is niets moeilijks aan Succes
zie de centrale thread internet delen/ics voor al je antwoorden en je router kan alles ... is de verkeers sergeant zie ook deze thread voor je router vragen + xbox
kijk zonder een netwerk kaart kan je niets van je netwerkkaart moet er een kabel naar de router dan pas kan je internetten<<<<snap je
ja je kan er gewoon mee internetten bijna alle computers hebben een ingebouwde netwerkkaart op het moederbord zitten... dus check ff of je netwerk kabel ook in je pc past
Ik heb op mijn pc waar geen netwerkkaart inzit gewoon een USB Netwerk adapter in een USB poort gedaan, daaraan een netwerkkabel geklikt. Het werkt perfect voor als je niet zo technisch bent. Dit bedoel ik: Het merk is Belkin en kost 27 euro en je hoeft dan tenminste niet in je PC te gaan klooien. Voor mij is deze ideaal en werkt perfect.