Ik speelde vroeger een spel op de pc wat ik wel vet vond. Nu vraag ik me af of er op de XBox of andere console eventueel ook nog PC en spel is wat hier op lijkt. Je kunt hier het spel downen : http://www.spiderwebsoftware.com/exile/winexile.html
Het is een soort RPG waarbij je 6 spelers ontwerpt. Verder is de game turn based. Ik ben dus ook op zoek naar een turn based game. Het is een beetje zoals Morrowind (maar dan turn-based) en Baldur's Gate (de pc versies).
De Dark alliance games hebben niks te maken met de PC delen. PC= Diepe game, met de D&D regels Consoles= Hack and slash
Nee ik zoek echt iets waarin je ook strategische posities enzo moet innemen. Meer zoiets als FF Tactics maar dan uitgebreider in de trend van Morrowind.
Phantasy Star online 3 C.A.R.D battle? misschien hij is dan alleen wel op de gamecube... ( je zou altijd eens kunne kijken op inet:d)
pso3 is al uit in europa ( voor de gamecube dan) ik zag hem vna de week bij futurezone in rotterdam liggen, en wat de plannen voor de xbox zijn weet ik nog niet..... ik hoop altans wel dat hij nog op onze groene doos komt