als ik op een link klik en dan komt er een venster maar dan blijft ie vaszitten hijgaat er dus niet naar toe (naar die site) (eerst kon dat gewoon wel) weet iemand welk programma ikd aarvoor moet downloaden..?
Ik heb het zelfde probleem , dan moet ik eerst op Stoppen drukken en dan op Vernieuwen en dan opent hij wel de link . Ik heb het sinds gister , heel raar . Iemand die weet hoe we het kunnen oplossen ?????
Mwhaha . Kijk eens naar 't board: Overige console's + PC / Internet. En als je nou z'n post ff las zou je ook zien dat 't om urls ging .
software problemen in explorer dus als ik goed begrijp... iemand al met system restore (systeem herstellen) van windows geprobeert systeem terug te zetten naar een datum dat het nog goed werkte?
Probeer gewoon een andere browser. Bijvoorbeeld MyIE2. Een Internet Explorer maar dan met meer functies. http://www.myie2.com/html_en/download.htm
heb je de google toolbar geinstalleerd???die heeft het bij veroorzaakt, ik heb toen de pc moetten formatteren, tis wel ff werk maar dan kun je tenminste weer relaxed internetten *)
de toolbar verwijderen kun je proberen maar dat hielp bij mij nie , je kunt het altijd proberen. Heb je win98 want daar komt het vaker voor dan bij winxp. Kweet ook niet wat je verder kunt doen , ik heb gewoon de pc geformatteerd en nu laat ik die goolge toolbar maar links liggen.
ik denk dat ik maar eens een klacht hierover ga indienen bij google. weet iemand waar ik dat kan doen?????
ik heb die toolbar een tijdje terug ook eens geinstalleerd, maar vond t eigenlijk toch niet echt heel nuttig. Toen heb ik m gewoon kunnen verwijderen door de software verwijder functie in windows... Geen problemen verder!