fifa 2004 controls

Discussie in 'Algemeen' gestart door Silent522, 1 mei 2004.

  1. Silent522

    Silent522 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me ff beknopt de controls van fifa uitleggen, hoe doe ik trucjes en de fucties van R en L en de rechter thumbstick enzo, ik kom er zelf niet helemaal uit
     
  2. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien je een truck wilt doen moet je de L knop ingedrukt houden (walk-mode) en dan met de rechter duimstick draaien!
    De R knop is alleen om te sprinten!
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Met een van die twee kleine knopjes kan je ook kiezen welke spelers je wilt diepsturen als je de bal hebt en met Y geef je een diepte pass :)
     
  4. Silent522

    Silent522 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx gasten
     
  5. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    off-the-ball bedoel je, dan moet je de zilvere-knop gebruiken en dan kan je met de L-knop selecteren welke speler je wilt gebruiken!
     
  6. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrije trap lukt wel trouwens?
     
  7. Caladan7

    Caladan7 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zilvere knop? damn die willik ook !!!

    Ehm jongens laat fifa ff voor wat 't is ga lekker kantklossen of spaar fkes de nieuwe tv cards. over paar maandjes is de niuwe PES er dus who cares wat de knoppen van fifa zijn?
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker ontopic Caladan, brengt de discussie echt tot grotere hoogten! Niet dus. Hoewel ik moet toegeven dat PES natuurlijk tien x zo goed is, heeft Fifa wel een uitgebreide Career mode. Jammer alleen dat, zelfs als je de controls kent, iemand voorbijspelen niet echt te doen is op hogere niveaus en dat geeft het voetballen toch wel een verkeerde kant.
     
  9. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand al in geslaagd echt hele mooie trukjes te doen, en kan je dat dan ff uitleggen, ik weet hoe het moet, maar het lukt maar niet, nochtans beschouw ik mezelf als redelijk ervaren aangezien ik op mijn dooie gemak alles win op wereldklasse, ook met mindere teams (maar nu wel niet met tweedeklasse teams tegen echte topteams ofzo, met mindere teams bedoel ik middenmotors enz., en kan altijd winnen tegen ploegen van hetzelfde niveau), al een paar keer is de zidane er uitgekomen, maar dat gebeurt altijd als ik héél veel ruimte heb, en de beweging dus nutteloos is, die is immers alleen mooi als je ze kan doen op de moment dat een verdediger instapt, en hem zo voorbijkan, voor de rest lukt het ook maar niet echt, en heb ooit een filmpje gezien waarbij een verdediger door de benen gespeeld werd enzo... kan dat wel echt in het spel??? alle tips zijn welkom.
    wat pes betreft, ik denk dat alle voetballiefhebbende xbox-bezitters daar nu echt op zitten wachten, alleen is het er nog niet, dus voorlopig doe ik het toch ook nog met fifa, overigens is die fifa zo slecht helemaal niet, en ik denk dat ik hem volgend jaar ook gewoon opnieuw koop.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga altijd met een verdediger aan de zijlijn staan, linksachter inhouden (de walkmode dus).
    En dan beetje klooien met de rechterstick. Dus dan dolt ie allemaal de aanvaller voor me, en dan plotseling links achter los, en met een schijnbeweging de aanvaller voorbij!

    :cool: Heerlijk!
     

Deel Deze Pagina