xboxworld=xboxforum

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door T-box, 5 aug 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb het idee dat alleen het forum hier wat voorstelt en de rest is nie echt uitgebreid, professioneel, goedbezocht (oooit iemand bij de chat gezien). Zonde het had zo mooi kunnen zijn. Kan trouwens nog steeds wel...
    Ik verwacht =( =( gezichten of:confused: :confused: gezichten hoe het beter moet
    of een OFFICIELE waarsch.

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jij met je n00b mondje even die dicht had gehouden tot b.v. na nieuwe gamebeurs had je gezien dat xbw vooral veel met het nieuws voorstelt (het belangrijkste) flame on you biatch! =(

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    En al dat nieuws dan elke dag? en de previews/reviews? Lijkt mij genoeg hoor...

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest het drie keer lezen voor ik het snapte maar begrijp dat het dus een nieuwssite is. Maar waarom de moeite om al die andere dingen erin te zetten die maar half worden aangepakt.

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das andere vraag, ben geen crew 8)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit lijkt mij gewoon vallen onder kritiek/feedback. iets wat wij graag zien.

Alleen klopt het hier niet helemaal omdat we toch echt dagelijks komen met veel nieuws, laatste 3 dagen 3 previews en 1 review. Een groot forum hebben. En gewoon al meer dan een jaar lang de #1 Xbox website van Nederland zijn en dat wordt binnenkort alleen nog maar beter aangezien we nu met 2 designs bezig zijn die een grote kans maken om het uiteindelijk 3.0 design te worden. Tevens wordt 3.0 veeel uitgebreider qua functies..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Half? Kijk dat we op het moment nog niet veel cheats hebben : Wordt aan gewerkt (nieuw cheat-systeem wordt binnenkort aangemaakt) en een chat? We hebben hier een prachtig forum, who needs the chat?

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja een forum is fijner , links kun je op klikken enzo

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja het niews en de (p)rewiews zijn ok maar je zegt het zelf al who needs the chat, waarom is die er dan als niemand er gebruik van maakt. Overgens mag het nieuws van mij wel wat overzichtelijker, het lijkt nog wat rommelig en kan nieuws over een nieuwe wallpaper enzo wel weg. Maar ja nu zijn we zonder het door te hebben al weer aan het mierenneuken.
    [OffTopic] Trouwens ik las dat het met het huwelijk van mevr. Gellar nie zo goed gaat misschien toch nog een kans wouter ;) [OffTopic] ;)

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat!!
    Hebben jullie ook een nieuwssectie??
    Effe tjekken!!! 8)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je weet nooit hoeveel mensen geinteresseerd zijn in een chat. Ik iniedergeval niet maar je hebt soms van die mensen die zich 24/7 in die chat willen nestelen en als je er daar een paar van hebt heb je meteen een levende chat :) Kennelijk gamen de Xbox-bezitters liever ;)

Sommige mensen willen WEL nieuws over nieuwe wallpapers en als jij geen nieuwe wallpapers hoeft dan kan je daar gewoon overheen kijken hoor :+

Graag zouden wij tips ontvangen over hoe wij het nieuws overizchtelijker kunnen maken (volgens jou dan)

12. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik XBW steeds vaker om het nieuws te volgen, (Iets wat ik eerst vrijwel nooit deed). En het bevalt goed. :)

BTW, de prijsvragen zijn ook niet mis! :D

13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk elke dag nieuws! Om de dagen post ik wat in forum, bekijk pre en reviews. Dus wat jij zegt klopt geen hol van. Schop onder je kont moet je krijgen}:]

14. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR...
    Hoe zit het eigenlijk met Xmail??
    Is die stilgelegd voor de vakantie..??:)

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net nog xmail gestuurd :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jordi is volgens mij te lui om dat levend te houden. Enige wat die moet doen is em als 'special' te plaatsen (rechts in die balk) maarja doet die niet. Het is zijn column, niet de mijne :) Laten we hopen dat die dit leest :).

Spot the X! komt binnenkort ook weer terug :)

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat vind ik vervelend (spot the x) het is een op 1 hoping van nieuwsberichten die ik apart wil lezen!

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Spot the X! is niet een opeenhoping van nieuwsberichten, het zijn links naar vooral (p)reviews/artikelen (zo is het iig de bedoeling) die we normaal gesproken niet 'los' zouden plaatsen. Je hebt dan dus een overzicht van wat er op andere sites gebeurd en kan je dus meerdere meningen lezen over bv een spel.

19. Flood

Flood Guest

ben het roch wel met error eens...ik lees ook nooit spot the x

20. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo overzichtelijk von ik dat nu ook niet hoor
    trouwes als je hier (bijna) elke dag komt weet je toch alles al

Deel Deze Pagina