volgens mij zeggen ze dat je daar kan komen na een jump!! maar ik zou zelf niet zo snel weten of je op dat circuit een jump kan maken!!
Ik jump ook wel eens over zo'n muur in Chicago... na een tijdje val je heel diep en dan loopt je xbox vast... echt heel vaag..
More information about the specifics of the PGR2 Downloadable Content will be made available in May. Chris Geknipt en geplakt van ''The Boy Chris" (http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3882)
Als je de hele thread leest zie je dat het een nogal onzinthread is. Verderop beginnen ze ook over Lambo's met guns in de download content en onzichtbare Ferrari's, dus niet erg betrouwbaar meer
In principe is de dlc-thread op BC forums best betrouwbaar. The Boy Chris is developer bij Bizarre Creations, en zijn mededeling is absoluut valid. Bovendien is er vanuit BC een mail rondgegaan onder de forum-regulars waarin een meer info over dlc in Mei aangekondigd wordt. Wat andere mensen schrijven in die thread moet je sowieso met een korrel zout nemen, iedereen probeert nog zijn of haar ideeen te noemen in de hoop dat er iets van opgepakt wordt. Maar binnenkort dus meer informatie, ben al best benieuwd...