Vraagje PGR2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cybershooter, 1 apr 2004.

1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zeggen ze dat je daar kan komen na een jump!! maar ik zou zelf niet zo snel weten of je op dat circuit een jump kan maken!!

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik jump ook wel eens over zo'n muur in Chicago... na een tijdje val je heel diep en dan loopt je xbox vast... echt heel vaag..

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    tegen een andere auto aan botsen denk ik...of gewoon tegen een muur aan rijden :9

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
  5. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie op het forum daar staan dat je ervoor moet betalen? :confused: :confused:

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :{ gelukkig staat het er wel dat het een gerucht is, anders zou het naaierig zijn.

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    als je moet dokken doe ik het echt niet!
    PGR2 is toch al dood... ik speel nu alleen nu maar RB3

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de hele thread leest zie je dat het een nogal onzinthread is. Verderop beginnen ze ook over Lambo's met guns in de download content en onzichtbare Ferrari's, dus niet erg betrouwbaar meer ;)

9. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    In principe is de dlc-thread op BC forums best betrouwbaar. The Boy Chris is developer bij Bizarre Creations, en zijn mededeling is absoluut valid. Bovendien is er vanuit BC een mail rondgegaan onder de forum-regulars waarin een meer info over dlc in Mei aangekondigd wordt. Wat andere mensen schrijven in die thread moet je sowieso met een korrel zout nemen, iedereen probeert nog zijn of haar ideeen te noemen in de hoop dat er iets van opgepakt wordt. Maar binnenkort dus meer informatie, ben al best benieuwd...

Deel Deze Pagina