Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    hehe ik heb dat level toevallig net uitgespeeld (zonder walktrough :cool:)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn de graphics niet verbeterd? Ik vind twee best een leuk spel, maar als er weinig veranderd is, laat ik deze gewoon links liggen.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, zo goed als uitgespeeld, ik kwam onder het treintje door de grot op de terug weg naar het vliegtuig en toen was ik in 1 klap dood :confused: kheb geen zin om nog een keer al die zooi te doen maar ik ga m denk ik toch wel kopen nu :)

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij hebben ze de graphics wel aardig verbeterd, het ziet er iig prima uit. Enkele dingen zien er minder uit, maar daar let je toch niet zoveel op. Vooral de personen vind ik er wel goed uit zien. Ik heb alleen Hitman 2 niet gehad, maar volgens mij waren dat geen super graphics dus zal het erop vooruit zijn gegaan.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu en kzit nu dus int eerste level in dat gekkenhuis met al die lijken enzo... ik haat om in dit spelt schietend verder te komen dus ik vroeg me af of jullie tips hebben om ongezien buiten te komen?

6. toet

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.hitmanforum.com/walkthroughs.php?page=1

daar zal het vast wel staan
    ik ga het zelf niet lezen omdat ik zonder walktrough zelf alles wil uitvinden :)

je kan zowieso op http://www.hitmanforum.com/walkthroughs.php bijna alle antwoorden van je vragen vinden :)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Thx, was er zelf al uitgekomen. Was niezo moeilijk :) gewoon swat pak aantrekken en je kan dat hele level door lopen :)

Kzit nu in t 2e lvl en twas nogal rot, kwerd bij die fat ass zn kamer gefouileerd en toen bleek ik een wapen te hebben maar die had ik allang gedumpt :confused:

8. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt natuurlijk ook dat pakje van die man aandoen, die in het begin in de vrachtwagen ligt. En dan in de keuken wachten tot dat iemand tegen je zegt, dat je de Meat King een schaal met kip moet brengen. Dan even die vleeshaak in de schaal met kip doen. Deze naar de Meat king brengen zonder verdere wapens. En net voordat je de kip afgeeft de haak er uit halen en de gordijnen in die kamer laten zakken, doormiddel van een knopje op de muur. De Meat king eet graag alleen, dus die 2 dames gaan naar buiten zodat je vrij spel hebt. En dan lekker gaan slachten met die haak.

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ziek! Zulke dingen heb ik echt geen geduld voor, maar damn hoe vind je het uit? Dat pakje in de vrachtwagen had ik natuurlijk al aan, maar die spoiler van jou is echt meesterlijk. Ga ik wel eens proberen _O_

10. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wel van stealth houden als je deze game speelt.Ik heb deel II uitgespeeld en ik moet zeggen dat hij mij wel bevallen is. ;)

11. toet

Leuk Bevonden:
    3
    dat is niet helemaal waar, het spel is vooral bedoeld voor mensen die van stealth houden, maar je kan de missies ook als een soort 'rambo' uitspelen :)
    dus je hoeft niet perse van stealth te houden om hitman leuk te vinden :)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand een leuke manier om die advocaat om te leggen zonder te veel geschiet en gedoe? Die manier van de walkthrough wil niet echt lukken en ksnap t niet helemaal. Dus, anyone?

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Laat maar, is al gelukt met dat ober pakkie en dan zijn pistool pakken en boem. Daarna keihard naarbuiten gerent omdat die echte waiter terug kwam lol. Wel silent assasin gekregen. Kheb de bharkov bomb ofzo nu ook gehad. Kzit nu in level 4 maar dat wil niet echt vlotten. Loopt telkens uit op een moord partij :p. De walkthrough is er nog helaas niet.
    EDIT: Tis al gelukt :D

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  14. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook best moeite met Silent Assassin te halen, loopt meestal ook op een schiet party uit.

Maar kan je nou alleen silent "assassin" halen als je alleen de "targets" om leg? :p

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had m gister dus op executioner gehaald :p ik deed alles heel stealth behalve t laatste stuk toen je die knul moest bevrijden... ging t helemaal fout in moest ik wel mezelf verdedigen. Maarja, heb t gehaald :) Zit nu in Rotterdam, altijd leuk een nederlandse stad in een buitenlands spel :)

16. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet voor de missie van assasinate lee hong iets meenemen uit een kluis in het brothel(bordeel) hoe kom ik daar?

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand eigenlijk nog of er na t 1e level nog iets komt van die zombies en troep? Dat vind ik namelijk zooooo nep!

18. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat waren geen zombies! Dat was een soort labo waar Hitmans kunstmatig gemaakt worden. Ik vond het trouwens wel vet.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Zit Rotterdam erin? :cool:

Wat moet je daar doen? En zie je iets bekends?

20. toet

Leuk Bevonden:
    3
    je hebt 2 targets die je moet neerschieten en je moet foto's vinden als 'bewijsmateriaal' van iets, je zit bij een soort biker gang

'Ik schiet je neer vuile klootzak!'
    *ik schiet*
    'AAAAH godverdomme ik wil niet sterven, godverdomme!'

_O_

Deel Deze Pagina