Mwa is niet echt vergroot, is een widescreen-formaat Waarom zou Valve de media deze 'high-end' game laten spelen met een mid-range kaart? Misschien om te laten zien dat ie goed loopt op de categorie?! Beetje vaag allemaal, ik zou zo'n game zeker op high-end laten zien. Ik steek ook geen GeForce 256 in m'n pc als ik m'n pc of een programma wil showen
Idd. De textures zijn van zeer lage kwaliteit, en zulke sprites verwacht je niet in een spel als HL2. Hoe weet je nou dat het op een mid-range kaart draait?? Lijkt me niet dat je zo'n spel gaat showen op bv. een ati 9600 of een nvidia 5600! Zo'n spel show je met een 9800XT of een 5950Ultra. Vind je het gek dat die screens in de megazines er mooier uitzien!! Die screens worden verkleind naar een veel kleinere resolutie. Dan zie je dus ook die dingen zoals die sprites en die lage kwaliteit textures niet. Zelf een PSX spel zou er op zo'n screen nog mooi en kartelloos uitzien!
Vreemd zeg die laatste screens, (relatief) heel erg lage kwaliteit. :{ Dat moet haast wel aan de PC liggen waar ze het op hebben gedraait.. Begrijp me niet verkeerd hoor, het is allemaal wel mooi. Maar eerdere screens waren stukken beter.
Dat spel wordt echt megavet. Ik ben o.a. voor dat spel een ATi Radeon 9800 XT 256 MB DDR aangeschaft alhoewel die kaart ook alweer wat verouderd is vanwege die nieuwe NViDiA kaarten... maar ik wacht echt met hoge verwachtingen op dat spel Wordt echt stoer!
Zeker weten ??? Want als het ff tegen zit zien we de PC versie van dit spel pas over 2 jaar !! Ik zie HL2 veel liever uit komen op de Xbox 2, want op de Xbox zal ie er voor geen meter uit zien !
1. Gabe Newell heeft bevestigd dat HL 2 zeker deze zomer uit zal komen. 2. Als de graphics net zo goed uit zien als bij Halo is er niks aan de hand. De graphics zijn nog altijd niet de belangrijkste. Counter-Strike ziet er ook niet uit, maar wordt toch heel veel gespeeld. Gameplay is het enige dat telt.
1. iets beloven heeft nooit zin, wij zouden onderhand ook allang halo 2 moeten spelen. Dat werd ook beloofd op 30 april. 2. xbox heeft wel meer kracht hoor dan halo, maar als we moeten wachten op de xbox 2 zijn we weer 20 jaar verder
Ik zou zeggen lees de PCGameplay. Daar was Half-Life 2 al speelbaar. In het Interview zei Gabe dat HL2 zeker deze zomer zou verschijnen. Ik geloof hem. Als HL2 momenteel speelbaar is, zal het niet lang duren dat HL2 in de winkels ligt.
Je bedoelt lang geleden al? die 6 pagina's over half-life 2? Die waren niet speelbaar, dat waren een aantal filmpjes, die je kunt downen op www.gamershell.com
Ik ben een hefige Half-Life van, maar wat ik niet begrijp is, dat je bij sommige 3D kaarten games bij krijgt bv: Call of Duty, Commandos 3,..... en bij een Radeon 9800XT heb ik wel al een paar keer gezien dat je daar Half-Life 2 bij krijgt. Dat kan toch niet?? Aangezien Half-Life 2 nog niet uit is. En nee, ik heb me niet mis zien.
Die gasten mogen er van mij zo lang over doen als ze willen. Als jullie allemaal willen dat dat spel zo heel snel uitkomt, moeten jullie ook niet op je neus kijken als het een kutspel is en niet aan je verwachtingen voldoet. Ik wacht liever lang(er), en ik krijg een ongelofelijke experience, dan dat ik het spel nu op mn PC heb en er geen ruk aan is... Dus Valve, take your time.
Gabe newell heeft niet gezegt dat het ZEKER was dat ie deze zomer zou komen. Maar wel een grote kans. Mja we zien wel, ik zit niet zo zeer meer te wachten op dit spel. Komt wel weer na wat reviews ofzo
PCGP:Hmm, de zomer start in juni en loopt tot in September, kan je iets preciezer zijn? G.N. Neen, sorry, Ergens in deze zomer, dat staat vast. Preciezer willen en kunnen we momenteel niet zijn. Staat echt letterlijk zo in de PCGameplay van deze tijd.