Ik heb een xbox live communicator en bij dit spel schijn je dan te horen wat de regiseur zegt in je oortje.Moet je dit aanzetten ofzo want bij mij hoor ik nix en als ik xbox live speel wel dus hij is niet kapot.Waar zou het aan kunnen liggen?alvast bedankt!!
Nee volgens mij niet heb ik eigenlijk nog niet geprobeert.Doet hij het wel bij jou dan?En moet je iets veranderen bij settings ofzo in het menu van manhunt?
bbij RBS 3 moet je idd ook wat veranderen in je settings. (Speaker/Headset/both) probeer es te kijken in Menu en dan Options>sounds ofzo (heb het spel zelf niet) kijk anders ff in de handleiding.
De headset is ook voor extra spanning, als je iemand besluipt en je moet niessen heb je een probleem. En je kan niet zomaar even gaan praten met iemand of ff hoesten
Mja, ik heb t spel sinds gister op de pc... die silent kills zijn nog wel leuk maar ben benieuwd hoelang dat nog duurt.
Is het spel echt zo freaky als in het XBM stond? Of valt het wel mee... Mij lijkt het opzich wel een leuk spel, maar ik ga denk ik toch voor Hitman Contracts.
In het begin vond ik het wel leuk.. Wordt na een tijdje toch meer van hetzelfde, weinig variatie, beetje eentonig.
Het is gelukkig geen regelrechte poort. Want in het XBM stond dat de graphics beter zijn op de XBox, en dat de laadtijden practisch verdwenen zijn!
Ja, dat klopt wel. Ik heb op mn pc eigenlijk geen laadtijden en de graphics zijn 10 x beter dan die ik gezien heb op screenshots van de ps2. Maar hij bedoelt meer denk ik dat ps2 spellen in t geheel snel zouden gaan vervelen.
Ik heb het spel ook, tot nu toe nog spannend, maar weet niet hoelang dat duurt. Verder kan ik wel gewoon de regisseur horen door mijn headset.
Eentonig.. Bestuurt goed, hoewel ik de gevechten minder vind. Ik zie het als een zwaar bloedige sneak game.. Heel klein vleugje Splinter Cell met liters bloed en brute moorden. Het draait ook alleen maar om moorden, je hebt maar 1 doel en dat is iedereen vermoorden. Opzich niks mis mee maar begon bij mij al na 4 levels te vervelen. Het blijft wel spannend door het constant bonzende hart wat je hoort. Maja, de verschillende moord-moves had ik na een paar levels wel gezien..
Ik vind em supervet goed verhaal,goede gameplay mijn geld meer dan waard maar goed dat is mijn mening.Rockstar games maakt supervette spellen kijk naar max payne 1+2,gta,manhunt natuurlijk en ik kijk alweer uit naar red dead revolver!!!
Yep , aangezien ik ook zelf de PS2 heb , heb ik toch besloten om de X Box versie te nemen..... maar bijv games als GTA (die ik al had voor me ps2 , dus deel 3 en VC , ik had hem al voor dat ik de x box kocht ... heb de box nie zo super lang , me ps2 heb ik eerder gekocht ... maar goed ff weer back to the topic he vind ik meer voor de PS2 kwa Graphics .......als een game nie veel verschilt kwa op de x box of ps2 dan neem ik hem voor de ps2 of x box maar Manhunter is een game die goed is voor op de x box .....