Kan iemand mij vertellen of Yu-Gi-Oh Falsebound Kingdom in europa zal uitkomen en zojah wanneer ongeveer ?
ten eerste yu-gi-oh is slecht Magic the gathering OWNT yugioh ten tweede wat doe j met een yugioh thread op een xbox site ??
staat niks erover op tothegame edit: niet goed gelezen het is nog niet duidelijk wanneer het spel in europa uitkomt, terwijl het allang uit is in amerika ... ben bang voor je dat het hier nooit uit zal komen
Ik ben ook een redelijke yu-gi-oh fan (van bijna alle anime's ben ik wel fan ). Ik heb ook op internet gezocht of Falsebound Kingdom uitkomt op de Xbox, maar ik heb helaas niks kunnen vinden... Wat ik wél heb kunnen vinden is een andere Yu-Gi-Oh game (misschien vind je het niks, maar toch...): The Dawn of Destiny
Alsjeblieft zeg, laat die jongen in z'n waarde en antwoord gewoon z'n vraag. En DoNaLd{duck}, ik schat jou eigenlijk ook niet zo oud, gezien je idols topic. En dan heb ik het niet alleen over je programma-keuze, maar ook over je taalgebruik.
IK ben 17 en vind Yu-Gi-Oh gewoon een leuke anime om naar te kijken(iig eentje die we een Ned kunnen zien) Falsebound Kingdom komt hier volgens mij niet heen nee, ik weet alleen dat The Dawn of Destiny hier nog heen komt later dit jaar, zoals tHa ClonE al zei
laten we dan al helemaal niet beginnen over zijn naam... (al lees ik ook nog wel eens de donald duck maar goed daar beginnen we ff niet over ) Zelf ben ik een groot anime fan en als ik series als bayblades (schrijf je dat zo?) en Yu-Gi-Oh dan kan ik over het kinderachtige heenkijken en best genieten van zo'n serie. En de serie heeft best wel zo zijn goede kanten. Ik denk dat de meeste series niet deze kant opkomen omdat de markt er simpelweg gewoon niet groot genoeg voor is.
jullie vinden het alleen maaar kinderachtig omdat het op foxkids komrt ik ben zelf 16 en ik vind het best wel geinug en dragonball z ook dus wat boeit het jou nou of ze die series kijke en hou je zinloze opmerkingen voor je
maar ff waar deze thread over ging..... weet iemand of Yu-Gi-Oh Falsebound Kingdom in europa zal uitkomen want aan al deze zinloze op merkingen hebben we nix want we proberen iedereen hier zo goed mogelijk te helpen
Sinds de platenzaak bij mij in de buurt weg is en er zon kaartspelletjes winkel( ik snap nog steed niet precies wat ze daar doen) en ik steeds de trein moet pakken om platen te kopen heb ik een hekel aan zulke spelletjes Ik kijk er weleens binnen en dan staan er allemaal kinderen en wat oudere gasten achter een tafel met kaarten ofzo. Djins magic heet die winkel
In Weert bedoel je ? Maar Djinn bestaat toch al zon 10 jaar. Ik haalde daar vroeger nog wel eens losse Magic kaarten.
Ik zou die game alleeen maar kopen om die VETTE winged dragon of ra. Voor de rest in het gewoon een simulatie van het echte. In juni zou de game uitkomen.