Hallo, Ik vraag me af op andere mensen ook zulke slechte ervaringen hebben gehad met het bestellen van een skin bij het bedrijf designerskins (www.designerskins.com) in Amerika. Ik dacht een aantal weken geleden een coole skin te bestellen. Heb ik ook gedaan en na zo'n 2 weken eens geinformeerd waar hij bleef. Toen vertelden ze me dat het zo'n 2 tot 3 weken duurt voor hij in Nederland is. Inmiddels zijn we zo'n 6 weken verder. Ik heb niets ontvangen voor mijn 18 euro. Ze reageren ook niet op vragen via email. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn skin en mijn geld. Hebben anderen ook zulke slechte ervaringen? Zo ja, dan hoor ik ze graag. Zo nee, dan kan ik je afraden iets te bestellen bij dat bedrijf. Ze leveren niet! Groet, Steven
gelukkig niet, de meeste skins op dit forum zijn via een mass order besteld bij skinefx.com, vrij snel en betrouwbaar. hopelijk krijge je je skin nog...
nog een email sturen. of je gaat naar: De Kat In De Zak. Ik denk dat die je ook wel verder kunnen helpen
neem contact op met de consumenten bond, hun kunnen je toch helpen, ik dacht dat ik dat wel eens had gelezen in dat blad van hun. ik hoop dat je je skin nog krijgt.
zet je box in de kast en zorg da jem nie ziet dan heb je ook geen skins nodig is wel handig en geld besparend. Ken je weer aan games uitgeven dan he
Ik heb even op de website gekeken en het ziet er niet echt ' klein' of onprofi uit... Als ik jou was zou ik gewoon eens met ze bellen , telnummer staat op de website. Dat werkt vaak toch wat confronterendeer (??spelling!!) dan een mail. ik zag ook dat het met UPS verzonden wordt , en dat voor die 18 euro ? maar goed het pakketje stelt waarschinlijk ook niest voor qua formaat. De suggesties alhier over consumentenbond etc.. kan je natuurlijk naast je neerleggen , raakt kant nog wal. Als je met je creditcard betaald hebt , waar ik maar vanuit ga gezien de website, zou ik eens kijken wie het nou daadwerkelijk ontvangen heeft en kijken of dat allemaal wel ok is. Zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. Bellen en melden dat je op alle USA en Europese forums gaat melden dat ze niets opsturen als je betaald hebt wil wellicht ook helpen ;-) suxxes ermee...even bellen dus!! ow ja , creditcard maatschappij bellen dat het ten onrechte is afgeschreven ? mmm zi enet dat je posting van november 2003 is , mag aannemen dat je je skin nu wel binnen hebt waarom deze op de homepage staat als onderwerp van xboxworld kan je je ook afvragen , zal wel met de V3 upgrade te maken hebben.
Vreemd, aangezien Xbox Magazine ooit eens een klein stukje over designerskins.com heeft geplaatst in hun blad, dan zou het toch wel te vetrouwen moeten zijn. Zou toch even telefonisch contact met designerskins opnemen.
klopt hebben gerjan en ik toen samen gedaan voor onze forum genootjes maar wij hadden ze binnen 1 week binnen dus dan vind ik 6 weken wel erg lang
Hmm.. Das niet zo mooi voor je. Ik ook zou je adviseren om gewoon telefonisch contact op te nemen met dat bedrijf, dat werkt meestal een stuk beter dan mailtjes waar soms pas na een x-aantal dagen op wordt gereageerd. Ze hebben daar trouwens wel erg brute skins, zelf 1 van Ninja Gaiden!
Hmm die ninja gaiden skin ziet er nou niet echt uit alsof hij goed past, ben ik toch maar blij met mijn chrome skin die perfect past
Even een update: Ze hadden hun return mail adres verkeerd staan. Mijn replies op hun mail kwam dus niet aan. Daar kwam ik gister achter. Ik heb een nieuwe mail gestuurd en moet zeggen dat hun antwoord erg netjes is. Ze sturen nogmaals een skin op. En voor de geleden 'geestelijke' schade nog een bonus skin. Nu heb ik nog nix, dus ik moet nog even afwachten, maar ze proberen het nu wel netjes af te ronden, lijkt het *) *) Als hij binnen is, dan zal ik het melden. Misschien is het toch een betrouwbare site. Maar het blijft vreemd dat ik na 6 weken nog niets heb. To be continued...
Ze hebben het imo wel goed opgelost (met gratis skin zelfs!). Ik hoop voor je dat je alles snel zal ontvangen, ik twijfel er eigenlijk nieteens over..
IK BEN NIET OPGELICHT DOOR www.designerskins.com GELUKKIG MAAR!! Ik heb drie weken geleden die skins besteld en ik heb ze vandaag ontvangen! Helemaal mooi, zonder kreukels of wat. Ik kreeg zelf elke week een update van de site over mijn bestellingstatus. Dus als ik jou was zou ik nog maar een een keertje e-mailen. Anders zou ik het ook niet weten, veel succes verder.