Red VS Blue ultieme HALO spoof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Divinity, 4 mei 2004.

1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ok ik weet niet of heel veel mensen dit al kennen maar ik kwam laast op het net echt een grappige online serie over HALO tegen. Het heet Red vs Blue en het gaat over twee teams die oorlog met elkaar voeren maar dan wel een beetje alo alo stijl als je begrijpt wat ik bedoel. Maar genoeg gezegd hier is een link naar de site waar je de flimpjes kan downloaden Red vs Blue helaas is season 1 niet volledig verkrijg baar maar season 2 tot nu toe wel. Veel kijk plezier

2. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    das al oud nieuws, is hier vast al vaker gemeld

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn al bij ep. 32
    ik hab ze allemaal al gedownload. al 1,5 jaar trouwe fan

4. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    sommige filmjes kan ik niet downloaden, of wel downloaden maar niet openen in goeie player enz wel jammer

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ==>Verplaatst naar Games Forum

Het is feitelijk oud nieuws, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het nog niet gezien hebben.

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Is al een grote thread over geloof ik, maar dat neemt niet weg dat het gewoon een meesterlijke serie is. Ik heb ook alles tot en met episode 32 + alle PSA's (Public Service Announcement). Ik zit elke week weer te wachten tot de nieuwste episode uitkomt, voor nieuwkomers zou ik wel aanraden echt vanaf het begin alles te bekijken, dan begrijp je veel meer dingen (en grappen).

Btw hier is de originele thread

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Op edonkey of emule kan je alle afleveringen van S01 wel vinden, zelfs in een groot bestand aan elkaar geplakt.

Zoek dan naar "Red Vs Blue - Season 1 (200:cool: CD1.avi" en de CD2 daarvan.

Dit is echt een leuke serie, maar in S02 wordt het wel wat ingewikkeld allemaal.

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  8. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wou net zeggen dat ze ook op kazaa te vinden zijn maar op emule kan je waarschijnlijk de high-res versie vinden.

Het is trouwens niet illegaal om deze files via kazaa te sharen lijkt mij aangezien ze gratis verstrekt worden via red vs blue website. :D

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat is waar, het zijn gratis filmpjes met de volgende ed2k links:

ed2k://|file|Red.Vs.Blue.-.Season.1.(200:cool:.CD1.avi|736098304|8E8A5D5EE96B48CFC9F2584CAB3C51FA|/

ed2k://|file|Red.Vs.Blue.-.Season.1.(200:cool:.CD2.avi|735100928|07060877C038CDC5FE7E245B5E9796A2|/

ed2k://|file|Red.Vs.Blue.-.Season.1.-.Extras.rar|623698125|3354D156FF7B791DACB25AC323F9C7A4|/

Copy & Paste naar eMule of eDonkey dus!

Ze zijn hi-res en het is 700 mb per cd en 600Mb voor de extra's.

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wat is emule?

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Soort Kazaa, maar dan anders...

Het wordt idd wel wat ingewikkeld, vooral omdat er heel veel karakters terugkomen en ook nieuwe. Toch kun je, vooral door de stemmen, de meeste wel herkennen. Wat ik altijd doe is als de nieuwe uit is, even kort de vorige twee doornemen. Zo ben ik weer helemaal bij en kan ik echt genieten van de nieuwste aflevering. Alle episodes van seizoen 1 aan elkaar geplakt is trouwens ook aan te raden, zo krijg je echt een goed beeld van het verhaal.

Bijna weer zondag trouwens... bijna weer nieuwe aflevering!

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    best wel oud nieuws idd.... ik heb tot ep 14 getjekt.. was echt te grappig:D

Deel Deze Pagina