Ik heb Hitman Contracts besteld bij www.dvdcrave.com... Alleen heb ik niet op de release date in Australiƫ gelet Hij komt daar pas 15 mei uit. Dus eigenlijk heb ik um gepre-ordered ipv gewoon besteld... weet iemand of hij dan op 15 mei bij mij thuis is of dat ze hem dan op 15 mei gaan opsturen??? of zullen ze um nu alvast gewoon opsturen... BVD Phrenesis
Pre-order is niet kopen volgens mij?! Met pre-order bedoelen ze gewoon dat ze er eentje voor jouw apart houden. Wanneer binnen nemen ze contact met je op, want volgens mij moet je nog aangeven hoe je wilt betalen toch? Heb je dat al aangegeven dan kan je alsnog je (pre)-order afzeggen: http://www.dvdcrave.com/products/info.jsp?action=page&pid=5
nee ik heb hem wel gewoon besteld... ik heb al aangegeven hoe ik wil betalen, misschien is pre-orderen niet echt de goede naam ervoor... maar daar ging het mij niet om weet iemand wanneer ik hem dan heb als ik um voor de release datum besteld heb? gewoon binnen de 5-10 dagen of vanaf 15 mei (wanneer hij in Australiƫ uitkomt) en dan nog 5-10 dagen... of krijg ik um dan precies op 15 mei binnen?