Rare: Conker, Kameo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 mei 2004.

1. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen:

Alle (kleine) uiterlijke veranderingen vind ik prima, maar laat ze wel uitkomen met die spellen voordat de xbox 2 er is, want dan zou de ontwikkel tijd Duke Nukem Foreverse proporties krijgen ( net als Half-Life 2 overigens...).

Voor de rest kan het best zijn dat Rare moet wennen aan de Xbox, de hardware is compleet anders dan die van de Gamecube, en daarnaast waren de titels al in ontwikkeling voor de Gamecube. Alle programmatuur zal dus misschien wel omgezet moeten worden.

Ook weten we niet hoeveel mensen er nou nog werken bij Rare, misschien is het ondertussen wel een eenmanszaak :+

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
  3. Yod XerXes

Yod XerXes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat wennen wel mee valt andere ontwikkelaars kunnen toch wel meteen met hun eerste game kwaliteit afleveren (bungie bijvoorbeeld). Verder was de laatste game van Rare op de Gamecube nou ook niet van het niveau van hun N64 periode (starfox, gamerankings gem. een 8,1) wel denk ik dat Grabbed by the Ghoullies in een behoorlijk tempo in elkaaar is gezet. Dus hopelijk kunnen ze nu ze met Conker en Kameo wel alle tijd krijgen weer games van hun oude kwaliteit afleveren.

4. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf zegt gamerakings nou weer dat is het laatste waar je naar moet kijken, er worden maar een aantal sites geselecteert zie jij bijv de review van cubezone er tussen staan?
    of van de PU? nee lees maar reviews van sites of bladen die je kent en gelooft.
    En ik heb starfox adventures zelf op de gamecube en ik vind het een geweldig spel de magie van rare is er nog steeds!

5. Yod XerXes

Yod XerXes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meningen verschillen uiteraart, maar site's als IGN, Gamespy en Gamepot (die op gamerankings staan) hebben toch echt wel verstand van Games. Verder wil k je er op wijzen dat Cubezone ook maar een 8,4 gaf en de PU niet verder kwam dan een 7,9

6. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    het komt helemaal goed mewt are, don't worry !

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er komen nog meer titels.
    En het gaat er om bij games dat je het zelf leuk vind.
    Maar Rare komt nog wel met wat goeie games...

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Kameo er juist een stuk beter uitzien, een stukje volwassener en ik hoop dat het er ook een stukje minder fleurig er uit ziet.

9. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf ook wel vertrouwen houden in Rare, het kan toch niet zijn dat ze vergeten zijn hoe ze games van topniveau moeten maken?

Het is ongeveer hetzelfde als bij de N64 periode, toen duurde het ook aardig lang voordat de games uitkwamen, maar ze waren wel perfect. Het motto 'when it's done' geld zeker ook voor rare. Zolang ik het maar kan spelen voor 2005! ;)

Ik hoop wel dat we de komende E3 wat beelden te zien gaan krijgen van PD0, dat lijkt me wel het juiste gebaar van Rare richting hun fans, wij dus...

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    '' Het is ongeveer hetzelfde als bij de N64 periode, toen duurde het ook aardig lang voordat de games uitkwamen, maar ze waren wel perfect. Het motto 'when it's done' geld zeker ook voor rare. Zolang ik het maar kan spelen voor 2005! ''

dat viel wel mee hoor, blast corps was 1 van de eerste n64 titels, en goldenEye lag ook al vrij snel in de schappen, hierna kwam nog diddy kong racing, wat later banjo kazooie.
    helemaal op het eind tenslotte de ''grote 3'' donkey kong 64, jet force gemini en perfect dark

aardig lijstje :) (ben waarschijnlijk nog wel wat vergeten)

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik kijk wel heel erg uit naar Concker moet ik zeggen. Heb hem weleens bij vriend op N64 gespeeld, dat was wel lachen. ( * herinnert zich vijand die je tegen zijn ballen moest slaan*)
    Live maakt me weinig uit, zou niet weten wat je op Live zou moeten doen behalve misschien extra level, maarja dat vind ik altijd lullig tegenover degene die geen Live hebben ( ja, me too)

12. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ze brengen zover ik weet wel Bots in het spel !

Ik heb trouwens begrepen dat Rare zelf bij Nintendo is opgestapt !
    Hun games verkochten als een trein, maar Nintendo vroeg ontiegelijk veel licentie kosten voor personage's als Donkey Kong of Fox ! Niet lang daarna heeft Microsoft zijn kans gegrepen, maar een deel van de werknemers wilde niet verder en vertrok, een deel werd dus Free Radical.

Het is onzin was mensen zeggen over dat PDZ er slecht uit komt te zien enkel omdat de grote jongens nu bij Free Radical zitten, want na het Goldeneye project zijn er 3 medewerkers waaronder de project leider vertrokken en Rare kwam toch nog met de orginele Perfect Dark, die was perfect.
    Verder is Rare volop opzoek naar nieuw talent, ze zetten zelf adds in het bald Edge !

Met Conker gaat het helemaal goed komen, maar ik weet niet of het goed komt met Kameo, maar we zullen zien !

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    waarom horen we nooit meer iets van banjo ?

15. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd! Wat is er met de Banjo Kazooie Serie gebeurd? Dat waren echt mijn favoriete platformers op de N64, imo veel beter dan Mario 64 en Donkey Kong 64. Conker is leuk, maar wat begon als een update lijkt nu wel heel veel tijd in beslag te nemen.:confused: En dacht ergens gelezen te hebben dat PD0 dit keer echt te zien was op de E3! Waarom heeft MS daar dan niet mee lopen showen op de conferentie? Het blijft wéér akelig stil rond Rare terwijl Xbox zeker na de show van Nintendo, wel een spetterende kiler-app als PD0 kan gebruiken.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nou maar af. Aankondigingen als deze worden nooit gelijk op de eerste dag gedaan. We zullen morgen of overmorgen vast meer weten over PD: Zero en wellicht Banjo.

Wat betreft Kameo; ik vind het een hele verbetering! Ik vond het er aan het begin een beetje té fleurig uitzien, maar nu ziet het er toch wel erg vet uit. Ben echt onder de indruk, ook door Conker.

17. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt best kans dat wij em hier dit jaar nog hebben en de mensen in de USA pas in 2005 !
    Dit doet rare ook met hun nieuwe GBA titel, Sabre Wulf, die kunnen wij hier namelijk al spelen !

18. TSP

TSP Rare Fan For Life

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.rareware.com is nu geupdate met meer info over Conker & Kameo
    Waaronder een 101 mb filmpje van Conker
    (3.08 min. in totaal maar wel perfecte kwaliteit)

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  19. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Conker word nu besproken op ign...en er is een filmpje bij van de singleplayer
    t filmpje is echt superkort maar HEEL mooi...

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Laat ze maar Conker en Kameo snel uitbrengen :)

Deel Deze Pagina