goedemiddag volk ik heb echt een irritant probleem. Als ik een link open die de pagina in een nieuw venster weergeeft, komt er wel een nieuw venster, maar er komt geen beeld. het venster is eigenlijk gewoon doorzichtig. Maar het "nieuwe emailberichten" linkje in MSN werkt dan weer wel. En als iemand in een MSN-gesprek een link geeft en ik klik daarop, werkt het ook gewoon. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het op kan lossen?
wat voor brouwser gebruik je? anyway ik denk dat het opnieuw instaleren van die browser wel het probleem moet verhelpen... anders ff ad-aware scan doen
Zoals hierboven gezegd is kun je je browser opnieuw installeren (http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/ie6sp1/download.asp)... en als dat niet werkt Windows Setup opnieuw uitvoeren (vrij rigoureuze ingreep, maar ben je er wel vanaf ) En doe ook eens windowsupdate En zoek eens in de Microsoft Knowledgebase naar je probleem Staat er vast in! En die DLL wil ook nog wel eens helpen
kan iemand even antwoord geven? ik heb namelijk last van irritante ebay banners bij de meeste sites die ik open (in de vorm van een nieuw venster)
Hey, Ik reageer maar omdat je nogal gefrustreerd raakt Als je gek wordt van klote banners die ineens uit het niets opduiken heb je waarschijnlijk spy-ware op je systeem.. Kan komen door KaZaA, wat echt gewoon een virus op zich is tegenwoordig.. Ad-Aware schijnt niet bij jou te werken? Welke versie heb je? Hierrrrrrrr kan je de nieuwste versie (6.0) downlaoden, die ik ook kan gebruiken zonder problemen.