hoe kan ik een divx filmke rap omzette naar mpeg want als je dat met nero doet gaat het echt heeeeeeel sloom. zijn hier geen programmakes voor ofz????? help mij thx daarvoor
virtualdub kan nogal wat shit in elkaar omzetten maar ik dacht dat je dan alleen in avi met andere codecs kan omzetten. Ik had laatst een site gevonden waar gewoon stap voor stap uitgelegd stond hoe je van divx VCD danwel SVCD kan maken (ik neem aan dat je dat wilt...), maar na een computercrash ben ik al mijn favorieten kwijt. Enfin het kan wel maar dan duurt het alsnog heel erg lang, audio moet namelijk geript worden naar wav, mag niet gecomprimeerd worden. En dan het videotje omzetten naar goede grootte en mpeg-1 of mpeg-2 formaat duurt ook best lang. Ohw fok volgens mij heette het programma'tje iets van tmpgenc of iets dergelijks. Ik hoop dat je er wat mee kan. Zal iig beter gaan dan bij nero want die wil de boel nog wel es op zijn kop zetten enzo...
hier zijn wel programmas voor, maar als je een slome pc heb is het onbegonnen werk. Vroeger deed ik er met een 450 mhz ongeveer 24 uur over een hele film. Nu een stuk sneller. Tmpeng ofzo hete het programma, maar typ anders ff op google van avi naar mpeg in ofzo, dan krijg je veel meer programmas
kijk eens op http://www.videohelp.com/divxtovcd.htm daar kan je het vinden...daar staan ook links naar de programmatjes die je nodig hebt en de tutorial wordt begeleid met goede screenshots.......mocht dit niet de goede guide zijn dan kan je ook een andere vinden op die site
kijk ook eens op www.doom9.net en probeer eens DVD2SVCD Bundle (kun je niet alleen van DVD naar SVCD, maar ook een heleboel andere formats converten)