Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar er komen steeds nieuwe strips............
     
  2. TaLoS

    TaLoS Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan j bijv. ook met zijn vieren spelen tegen 4 bots?
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat kan, maar het is afhankelijk van welk level je selecteerd: in alle levels speel je dus verplicht met in totaal (bots + Human) 4, 6 of 8 spelers. Je kan dus of alleen tegen elkaar (4 human 2vs2) of met vier man tegen twee bots (lame) of 4 man tegen vier bots enz. enz. (of 2+2 vs 2+2)
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zit vast het 4e level van XIII ik moet het dak op achter jones aan maar ik krijg die hook maar niet wat moet ik doen?
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Druk op je d-pad links of rechts. Dan krijg je niet je wapens, maar alle gagets. Daar zit de haak bij, selecteer die en uitleg volgt :).
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het spel nu ook, geruild tegen Fifa 2004! :cool:

    En ik vind het echt een geweldig spel, de singleplayer is fantastisch en de multiplayer ook!
    Heb geen live maar gewoon lekker bots afschieten is ook leuk! :) Vooral samen met een vriend splitscreen...

    Toppertje!
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel net binnengekregen en 20 minuutjes met z'n 4en multiplayer gedaan (totdat ze Halo wilden doen, freaks...). En ik vind het spel echt geweldig (multiplayer dan, SP nog niet gedaan)! Het voelt gewoon goed aan, en het is mooi overzichtelijk.
    Toppie! Ik post mijn singleplayer ervaringen later nog wel :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Multiplayer vind ik 'm ook geweldig. Ik doe doen MP in Splitscreen omdat ik geen Live heb, maar zelfs dat is gewoon leuk, met z'n 2en tegenelkaar of gewoon jij alleen tegen de Bots.
    Ik vind XIII een zeer vermakelijk spel! *)
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dit spel lijkt me echt uitermate geschikt om ff tussendoor te doen. Als je ff helemaal gaar bent ofzo.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is een goed spel, alleen het richten is niet zo top.
     
  11. Linkinkid

    Linkinkid Freakin` Freak

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat je moet dan als je bij die raketten bent, en je dat je moet zorgen dat je zelf destruct moet stilzette
    het lukt me ma nie ik weet ook nie hoe ik het moet doen
     
  12. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik zit erover te denken om xiii te kopen, maar ik heb geen live.

    kunnen jullie me info geven over de single player mode van xiii.

    vooral ben ik geinteresseerd in info over de gameplay en de SPEELDUUR

    alvast bedankt.
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Over de speelduur kan ik niet zo heel veel zeggen. Ik heb het spel namelijk nog niet uitgespeeld. Men zegt wel dat het een hoop levels zijn.

    Ik heb een hoop lol aan de singleplayer. Een diepgaand verhaal, met veel plotwendingen enz. Ik vind het een beter verhaal dan in games als Halo, dat is zo straightforward. Dus als je een goed verhaal belangrijk vindt is dit een goede keus. Het mikken voelt wel een beetje vreemd aan vergeleken met games als RainbowSix of Halo, maar na enige gewenning stoor je je daar niet meer aan. De AI is ook wat bout, niet echt tactisch. Ze blijven vaak gewoon stilstaan en gaan op je schieten.
    Maar overall is het een leuke singleplayer. Nogmaals, over de speelduur kan ik niet veel kwijt.
     
  14. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer is heel goed en ook héél leuk. Ik heb het spel uitgespeeld maar naar mijn mening iets te snel. De singleplayer is niet erg lang maar ik raad je dan ook aan het rustig te doen. (Bv. Éen level per dag en een paar potjes multplayer) Singleplayer kent een goed verhaal en heeft zo'n goede sfeer dat ik me echt ging verdiepen in het XIII Mysterie. Dit is ook de reden dat ik de XIII-strips ben gaan lezen, naar mijn mening veel beter maar dat betekent zeker niet dat je geen plezier hebt van het spel! ;)

    Op live vind ik het echt verschrikkelijk. Veel lag, weinig mensen, saaie en weinig maps. De systemlink en splitscreen opties zijn echt heel leuk en naast een goed potje met vrienden kun je dit ook in je eentje doen tegen bots.

    Ik zou het spel gewoon ergens halen voor 30 euro en dan heb je zeker een goed spel in huis. En geloof me, je mist echt niks als het gaat om live.

    Suc6 ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een van de laatste nummers eindigt zo, maar... (lees dit niet als je nog niet zo ver bent en je niks wil weten van een mogelijk vervolg)
    Jason Fly denkt dat hij de goede nummer I te pakken heeft, of beter dat nummer I hem te pakken heeft, maar dat blijkt later niet de juiste
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Single Player is top!
    Ik heb zelf ook geen Live en ik vermaak me heel erg met deze game.
    De splitscreen multiplayer is heel leuk en je zult heel wat uren aan deze game verslijten!

    Kopen dus! :cool:
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Singleplayer is cool en vrij lang (24 levels als ik het goed heb) en de multiplayer is leuk, ook omdat je met bots kunt spelen en het samen met vrienden tegen bots kunt opnemen. Dat je geen live hebt maakt niet veel uit: die functie stelt niet heel veel voor. De game is sowieso de moeite waard, en zeker voor de prijs waarvoor hij nu in de winkel ligt (29,99)
     
  18. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    XIII is zeker de aankoop waard. Heb 'm al een tijd maar ben afgelopen weekend pas echt begonnen met spelen. De sfeer, de stijl en het verhaal zijn allen goed en het speelt ook nog eens lekker. Voor de prijs waar ie nu voor in de winkel ligt zou ik het zeker niet laten om 'm te kopen.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Idd, alleen jammer van de wat crappy multiplayer :mad:
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met z'n vieren speelt plus de bots vind ik het nog best wel leuk.
     

Deel Deze Pagina