Vaag Reward Pack probleem!?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raptor, 6 aug 2002.

1. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals sommige misschien al weten, heb ik mijn reward pack gekregen maar alleen met de controller (geen games dus).

Ook klopte het adres niet en heeft Fedex mij helemaal opgebeld. Maar uiteindelijk had ik hem toch binnen. (In een grootte bruine envelop.)

Nu kijk ik in m'n mail box, zie ik dat er nóg een pakketje onderweg is (De games misschien?).

Ik het tracking nummer invoeren bij fedex.com staat er dit:

Tracking-nummer: ************
    Referentienummer: ***********
    Datum verzending: 08/06/2002
    Bezorgd aan:
    Plaats bezorging:
    Bezorgd op/om:
    Ondertekend voor ontvangst door:
    Type dienst: International Priority Service

Hoort hier geen adres te staan ofzo? Of komt het omdat het pakketje nog niet is aangekomen in Parijs?

Best vaag allemaal, ik heb vandaag ook nog naar MS geprobeert te bellen (Voordat ik m'n mailtje kreeg). Maar de verbinding was zo slecht dat ik dat later maar doe.

Als dit pakketje bezorgd moet worden, zal Fedex nog wel een keer bellen om naar het juiste adres te vragen. Lekker dan.

Zijn er meer mensen die nog steeds geen Reward Pack hebben? Of gedeeltelijk zoals ik?

Raptor,

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bel anders even.,
    waarneer heb je het ingestuurd joh?

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel wel als ik m'n pakkie niet binnen enkele dagen binnen heb. Ik wacht ff af om te zien waar dat ding heen gaat.

Ik heb hem ongeveer een week na de 26e van april opgestuurd. Ik wacht al "vrij" lang op m'n pakkie dus.

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, volgens mij krijg je gewoon je pakkie, want bij mijn Tracking Number stond ook geen adres en ik kreeg hem geloof ik binnen 2 dagen ofzo... Als je héél véél geluk heb zit er misschien wel nóg een controller bij :D

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik hoop het. En als ik nóg meer geluk heb zit de S-Controller erbij omdat ik zolang heb moeten wachten. ;)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat lijkt me niet

7. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    of nòg een xbox!

8. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eerst ook een email zonder info, heb toen gereplyed dat er niks stond en toen kreeg ik een email met de nodige informatie.
    Ik zou hetzelfde doen als ik jou was

9. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n games EINDELIJK binnen!!!!

Ook zat er nog een controller bij.. yeah! :cool:

Deel Deze Pagina