Ik ben me nu al een tijdje aan het orienteren op draadloze controllers. Nu heb ik mn oog op de Cosmo laten vallen, mede door de vele (positieve) reacties die ik op dit forum heb gezien. Nu is mijn ervaring dat 3rd party controllers vooral op de lange termijn van lagere kwaliteit zijn dan de originele. Ik vroeg me af of iemand die nu al een tijd de Cosmo gebruikt zijn ervaringen zou willen posten? Grazie!
Heb je misschien een foto van die controller, ben nieuwschierig na dat ding. Edit/: Neem aan dat dit hem is...? Het is zekers een mooi vorm gegeven controller, hij is klein e compact.. Nadeel Draadloos blijft uiteraad dat hij veel batterijen verbruikt! Maar na die foto ben ik ook wel geinteresseerd.. Mooi dingetje..!
Dat is m inderdaad.. Ik had zelf ook wel even een link kunnen posten, sorry! Het batterij verbruik schijnt nogal mee te vallen, iets in de richting van 20-30 uur, ook zitten er oplaadbare batterijen en een lader bij. Daar maak ik me dus niet echt zorgen over..., wel over loszittende/lamme knopjes, slechte D-pad etc.
Ikzelf gebruik de Cordless Controller van Logitech, stevig en ligt lekker in de hand. Als je goed op het Internet zoekt kan je hem voor tussen de 50 en 60 euro krijgen.
Ik heb em Echt een top ding, precies hetzelfde als de Controller S van MicroSoft. De baterijen gaan 1-2 weken mee bij mij omdat ik em meestal vergeet uit te zetten
in de nieuwe xboxmagazine staat pas een goede!!!!kdenk dat kme die ga halen!!>>>wat minder geklooi met die lange kabel die nu steeds op de grond ligt
De Cosmo is inderdaad erg goed. Ik heb er ook een en speel net zo graag met de Cosmo als met de "S". De Cosmo is met name handig als je met meerderen speelt en daar heb ik 'm voor aangeschaft (en ook voor het feit dat mijn zoontje zo ongeveer de hele kamer nodig heeft bij een potje DOA3. ) Als je braaf bent en het ding netjes uit zet kun je makkelijk een paar weken vooruit met een enkele oplaadbeurt. Het ding vreet zoals je zegt inderdaad helemaal geen batterijen want er zitten oplaadbare accu's bij en je krijgt er een voeding bij. Kortom: Een aanrader.
Kan je ook je live-headset aan een remote controller koppelen? Ik kan deze informatie namelijk niet erbij vinden.
www.hotbit.nl www.lik-sang.com En je moet es bij de lokale gamesboer langs gaan, die hebben em meestal ook wel volgens mij
Jaja... Effe de zoekfunktie gebruiken, dames! Je kan 'm kopen bij o.a. Dixons en op internet bij http://www.globe-gadgets.nl. In Hoofddorp kun je hem kopen bij de lokale gameshop in het overdekte winkelcentrum.
Eindelijk heb ik m hoor! Is inderdaad echt een pracht dingetje, ziet er net zo uit als de Controller S, alleen net ff andere kleurtinten. Ben echt 100% tevreden, op 1 ding na.. Die ontvanger steekt zo'n 6 cm uit.... Heeft iemand hier al iets mooiers gevonden? Nogmaals: Echt top ding!
wat denken jullie van deze? http://www.play.com/play247.asp?pa=stts7&page=title&r=XBOX&title=146893 iemand ervaring mee?
kan wel maar... de vraag is of je met je hooft 10 cm van de xbox wilt zitten! want in de controller zelf zitten geen poorten!!! in dat ding dat je in de xbox douwt 2... dus gewoon je draad controller gebruiken bij xbox live!!!
In Oktober komt een wireless headset uit; dan ben je helemaal top met een wireless controller en wireless headset. Of, als alternatief, een controller met ingebouwde bluetooth optie
Die laatste ziet er wel erg flitsend uit Alleen jammer dat er dan nog zo'n draadje aanzit voor je headset... Maar dit is zeker wel het overwegen waard voor mij