Ik heb dus me Xbox dinsdag weggedaan voor een PS2 omdat ie me simpel weg niet overtuigd heeft, naast Halo en PGR (2) heeft de Xbox niks anders te bieden wat de PS2 niet heeft. Ik kijk net op X-Bazar en ik zag in 1x iets van 8 Xboxen te koop staan Waarom doen julie em ook weg? en wat vinden de Xbox Bezitters er van? heeft de Xbox volgens julie wel overtuigd? En ik heb het dan over de games, ik weet heus ook wel dat de xbox er mooier uitziet en sneller is enz. maar zonder de juiste games heb je er nog niks aan Laat je mening horen!
Ik ga me er niet druk om maken. De ene Trekt de Gamecube games aan, de andere de PS2 games. Gewoon een kwestie van meningsverschillen Dus discusseren hierover kan oneindig door gaan. Als jij je prettiger voelt bij PS2 games, moet je vooral een PS2 kopen
Ehm, je vergeet dat je xbox ook nog betere heeft...Ninja Gainden, Halo, PGR, Rallisport en nog veel meer.
Ik lees sowieso al dat je geen gamertag hoeft, maar je zou xbox live toch echt eens moeten proberen, want ik vind dat toch wel een van de grote pluspunten van de xbox op de playstation. En er zijn best wel veel meer exclusieve xbox games die de moeite waard zijn dan halo en pgr (probeer eens kotor, of morrowind, binnekort ninja gaiden, rallysport challenge 2, DTM2, blablabla) , plus dat alle multiconsole games gewoon mooier zijn op xbox, daar kan je niet om heen. Maarja, als xbox jou gewoon niet overtuigt, en dat kan, moet je het gewoon bij de ps2 houden. Kijk, de xbox vind ik niet beter dan de andere twee, maar hij past gewoon beter bij mij, de spellen en de console. Als jij dat hebt met de ps2, dan heb ik daar vrede mee en ga ik niet de fanboy uithangen. (maar probeer toch eens xbox live )
Ieder heeft zijn eigen smaak, ik vind behalve Gran Turismo (en de GTAA, als die niet op Xbox komt) niets leuks aan de PS2.
Er zijn nu 2 draden gestart met nagenoeg dezelfde invalshoek. Lees deze draad voor meer reakties over het onderwerp en reageer eventueel . deze gaat dicht