PS2 goedkoper?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door houtbakker, 7 mei 2004.

1. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst las ik dat de XBox verkopen de laatste tijd die van de PS2 overtreffen. De modernere hardware en de hogere prijs van de PS2 zouden daarvan de oorzaak zijn. Verder werd verteld dat de kans groot was dat Sony zou reageren met een prijsverlaging van de PS2, eventueel voor de E3. Binnenkort wil ik naast mijn Cube en Box een PS2 aaschaffen. Weet iemand iets van deze prijsverlaging, evt wanneer en zou het zin hebben er op te wachten?

2. houtbakker

Leuk Bevonden:
    0
    NB: ik bedoel met modernere hardware natuurlijk de hardware van de Xbox!!!

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Volgende week is E3, misschien dat er dan iets meer bekend wordt over de prijzen van de PS2.

4. hutkofer

hutkofer Guest

Ik hoorde dat de PS2 naar 149 euro zou gaan, maar vraag me niet van wie..dat weet ik niet meer.

5. houtbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pagina Thestreet.com van gisteren staat vermeld dat de prijs van de PS2 in Amerika verlaagd is met $ 30 naar $ 149 !!!!, nu ff afwachten tot dat hier ook gebeurd....

6. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    kleine kans..ze hebben net een limited edition aqua blue uitgebracht om de mensen over te halen om een ps2 te kopen..en als ze dan een paar maanden later opeens de prijs laten zakken denk ik toch echt dat wat consumenten gek worden..(waaronder ik..:p)

Deel Deze Pagina