Om een van de meest wrede Xbox Live games weer een beetje leven in te blazen organiseer ik dit toernooi.
We spelen AA off en mensen mogen zelf hun team samenstellen. Deze mag ook een niet XBW-lid bevatten, zolang 1 van de 2 mensen maar hier op XBW staat aangemeld. Teamlimiet is er niet, maar inschrijven sluit op 15 mei om 17:00. Je kan je team hier of via PM aanmelden.
Eerste ronde wordt in poules gespeeld volgens een vastgesteld schema. Ieder team krijgt per PM of email een schema waarmee je iedere week een wedstrijd speelt (met deadline voor vaststellen datum). Matches graag onderling regelen via PM/MSN ofzo. Als een matchdatum plus tijd is vastgesteld dan graag mij een PM sturen zodat ik de match hier in deze post kan zetten. Ook de score na afloop aan mij PM'en. Per match worden 2 maps gespeeld, ieder team mag 1 map kiezen. 2 maps omdat je dan ook gelijk kan spelen.
Na de poules gaan we over op KO. Ook hier weer vastgesteld schema MET deadline. In de KO rondes 3 maps, ieder team weer 1 map kiezen en ze moeten samen 1 map kiezen.
Als je je aanmeld graag het volgende doorgeven:
- Teamnaam (gelieve GEEN 1ste en 2de teams, dus geen DKS 1 en DKS 2 bijvoorbeeld)
- GamerTags
- E-mail adres van degene die de wedstrijd regelt
Server Settings:
Time Limit: 60:00
Frag Limit: 75 Frags
Bots: Off
Server Speed: 100%
Competition Mode: Off
Weapons Stay: Off
Dedicated Server: Off
No Automatic Aim (kan je volgens mij instellen in je profile)
Geen Mutators
Laatst bewerkt: 7 mei 2004