en nog eentje ervoor dan kan je goblins schieten uit een kanon, das super chill je kon 1000 verdienen , ik had 9800 ]:- ]:- ]:-
Halfling het beste ??? mja, volgens mij gaat er niets boven magic of melee fighting... druid/knight of engineer & wizard
zowel Light als Dark? knap..... ga telkens net op het laatste moment dood (door dat vergif van die dark wizard) in Lvl 4 light. (bij die spookjes die je los ken laten)
in welke levels ze allemaal liggen weet ik niet precies. maar misschien wel handig als je die level WAAR ze liggen AL hebt gespeeld,en je ze nog wil hebben.......... X-Y-X-X-Y-Y-X-Y-X-X-Y-Y dat is de GODMODE code moet je intoetsen op het pauzescherm in het spel.
K'heb 2 extra survival-levels gevonden in light, en 1 in Dark en ook 1 survival lvl, kweet nie juist in welke lvl's, maar normaal moet er in de Dark Campain ook nog ne extra level zijn waar ge goblins uit een kanon kunt schieten.
lvl 4 ? mmm, kheb die lvl uitgespeeld met de knight, kweet nie echt waar je bedoeld dat je spookjes kan loslaten... nadat je marcus treasury hebt gevonden ...? even paar keer proberen met de knight en dat zal wel lukken
Ik ben nu in level 10 maar ik zit vast. je komt naat een tijdje in een stuk waar ik niet verder kom. Het enige wat ik kan doen is op een plateau springen die dan naar beneden zakt waardoor ik in het lava kom wat moet ik doen. ik heb trouwens 2 bonus levels in de light gevonden: level 4 (in een kast onder een trap:{ ) level 7 (onder de vuurtoren)
mja, dat vond ik een van de klootigste levels... je moet op dat plateau springen, dat dus naar beneden valt, en dan moet je onmiddelijk op het andere plateau springen dat dan voor je uit de lava naar boven komt, ( let wel op, zodra je daarop staat, valt da ook trug naar beneden) daarna spring je op een rots, kom je nog even een skelet tegen denk'k en dan is de lvl uit...
met die spookjes: in Lvl 4 kan je heel aan het begin aan de linker kant buiten een grafsteen slopen, als je dan aan de deur van het kleine huisje 6x op de deur klopt, komen er 4 geesten maar wat je er nou mee mot?
Daar moet je zeker heen zwemmen? Das toch gewoon dat gebouw aan het begin van het level? Waar kan je dan het beste in het water springen?
je moet niet in het water springen.....dan ga je dood]:- je moet om de vuurtoren heen lopen..dan zie je een heel klein randje waar je overheen moet lopen(langs het water) als je die rand volgt kom je bij een deur ..en daarbinnen ligt en map en wat goud