quake 4 komt of...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lord Kain, 7 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo mensen iedereen hebt het wel over halo 2 half life 2 doom3 MAAR jullie vergeten een belangrijke shooter quake 4 wat denken jullie komt of komt ie niet ik zou hem willen hebben op mijn geliefde box

    greets
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    bron

    waarschijnlijk komt deze game wel naar de xbox!! Quake 4 gaat lopen op de Doom 3 engine!! ben benieuwd alleen ik denk dat het allemaal wat overthetop zal zijn i.m.o. zie deze screen maar eens
     
  3. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever Quake4 dan Doom 3 of Half-life 2,
    maar dan niet op de xbox!!!

    QIV wordt als het goed is door Raven Software ontwikkeld
    en niet door id.. :'-(
     
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dan nog iets....die screenshot die gegeven wordt is geen gewone screen. Dat is concept art. En tegen de tijd dat quake 4 uitomt is dat alweer verouderd. Want daar zijn ze nog wel effe mee bezig.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Quake is gaaf, heb Quake 3 helemaal grijs gespeeld :p
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hier dan wat 3d-models van Quake 4: en het ziet er nu al gedetaileerd uit!!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    en je kan blijkbaar ook met voertuigen rond crossen:
    [​IMG]
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Altijd veel lol gehad van Quake II hoop dat ik met deze game weer hoop lol+ kan gaan beleven! Leuk al die Shooters die nu terug komen: Half Life, Doom en dus Quake
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, naar deze game kijk ik nou ECHT uit! Ik hoop dat 'ie eerst op PC uitkomt, maar xbox zou ook vet zijn met live ondersteuning!!!!
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit soort games is echt zweten voor de xbox, dan moeten ze weer veel inleveren op detail en zo. Heb liever dat ze em op de xbox 2 launchen.
     
  10. thomaskubin

    thomaskubin SpongeTomSquarePants

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    zien er gruwelijk uit die screens
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    quake 2 was echt super vet, als nummertje 4 ook maar in de buurt komt ga ik hem al kopen, die goede oude tijd ook....
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ook wel komen omdat ze er nog geen textuurtjes aan hebben geplakt ;)
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Doom 3 is leuk enzo, maar ik zit echt meer te wachten op een andere 'old-school' shooter: Quake! Naast Doom heb ik deze vaak gespeeld en de screens van Doom 3 zien er leuk uit, maar ik ben toch bang dat het meer richting Resident Evil gaat, met veel monsters en misschien zelfs een verhaal (!). Al mijn hoop gaat naar Quake 4 uit.
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is het al bekend dan of dat Quake 4 alleen maar bot-raggen word met een sprankje multiplayer zoals dat was in Quake 3, of zal er net als quake 2 een beetje een verhaal inkomen??
     
  15. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo te zien zitten er ook vehicles in. Sinds Halo krijgen Multiplayer spellen in eens allemaal vehicles: Ut2004, Unreal 2,Metal Arms. Maar iig ziet het er goed uit.
     
  16. Maniak

    Maniak Idle.

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, Quake 3 is juist puur en alleen een multiplayer game. De single player is inderdaad alleen maar botraggen, maar daar is het spel ook niet echt voor bedoeld. Q3 moet je gewoon online spelen. :)

    Wat ik heb gehoord van Quake 4 is dat het juist weer een singleplayer game wordt. Waarschijnlijk zal het spel net als Doom 3 wel iets van multiplayer hebben, maar dat zal niet de hoofdmodus zijn (in tegenstelling tot Quake 3 dus).

    Persoonlijk vind ik dat wel jammer, want ik ben nog steeds een die-hard Q3-speler, zo'n 4 a 5 avonden per week. Ik had graag Q4 als nieuwe multiplayer game gezien.
     
  17. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Een "sprankje" multiplayer? lol!
    Quake 3 IS alleen maar multiplayer.

    Maar quake4 schijnt idd meer op het singleplayergebeuren
    gericht zijn..terug naar quake 2.
    Vind ikzelf best jammer, al zal er ongetwijveld ook wel een MP
    komen.. En volgens mij geen Co-op :'-(

    @Maniak..Leuk om eens een 'fellow-quaker' tegen te komen hier.
    Happy Fraggin! =)
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er allemaal wel leuk en aardig uit. Maar ik hoor toch weinig tot niets over deze game tot nu toe. En dit valt mij tegen aangezien Quake 3 voor mij toch de beste first person frag game was op de PC. En ik vond Quake 3 beter dan Unreal Tournament, daarom heb ik hem ook super veel online gespeeld. Ik hoop dat we snel iets horen anders zie ik het slecht in :{ .
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Quake 3 heb ik egt grijs gespeeld op mn pc-tje, eg zo vet vond ik dat spel, vooral omdat de cheats wel lachen waren;)
    Maar ik weet nie of ik deeltje IV zal spelen al ziet hij er tot nu toe vet uit
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zagen er goed uit voor die tijd maar dat was helemaal niet zo belangrijk. Je starte de game, klikte internet aan, zocht een game en je joinde. Je begin in de game, je spawnde en gelijk kon je gaan springen, rennen, knallen :cool: . Echt zo vet! En zo verslavend!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina