[Crimson Skies]Het 1e level; help

Discussie in 'Algemeen' gestart door MORPHEUS, 22 apr 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    [Crimson Skies]De 1e level; help

Ik heb sinds een paar dagen CS in mijn bezit en kom niet verder dan het eerste level(Sea Haven). Ik vlieg een beetje rond, schiet wat zeppelins neer maar verder is er niet veel spannends. Mijn missie is 'collect money, find X(iets met John) , explore Sea Haven'.

De eerste 2 heb ik volgens mij al voltooid. Ik heb al in het afweergeschut gezeten, geraced , reparaties ondergaan en van vliegtuig gewisseld. Ook heb ik 9 kudos verzameld, volgens mij zijn dat alle in het level want ik heb werkelijk overal gezocht.
    Maar dat onderdeel 'explore Sea HAven' is toch echt té vaag. Wat valt er te exploren naast dat je erdoorheen vliegt?

2. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon nog meer missies zoeken en daarna doen ( op x drukken als je bij iemand in de buurt bent, dan start je een missie) dat is alles wat ik ervan kan zeggen

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De missies zijn aangegeven door blauwe pijltjes/rondjes/stipjes (weet niet meer precies, maar ze zijn iig blauw), en ze zijn ook op je radar te zien. Eén van die missies heeft dus iets met die John te maken, maar dat merk je vanzelf.

PS: ik heb "De 1e level" even in "Het 1e level" veranderd, want dit deed echt pijn aan m'n ogen!!

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Mja De 1e level leest makkelijker. :cool:

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Voor buitenlanders misschien. [​IMG]

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu heb ik dus allang al die missies gedaan. 10 Kudos(van die Crimson icoontjes) verzameld en veel geld(ca. $6000) verzameld.

Geen blauwe icoontjes meer in het level te ontdekken.

Hellp! :eek:

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is echt Very Strange!! [​IMG]

Het enige wat ik je kan aanraden is goed verder zoeken, want als je nog geen John tegen bent gekomen moet hij toch nog ergens zijn. Anders zou ik je save-game wissen en overnieuw beginnen, misschien is er iets fout gegaan de eerste keer.

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    John is daar ergens bij de zee. Heb je een landingsplekje met een vliegtuig <--- da's John :cool:

9. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij die blauwe dingen ervlak over vliegen: dan worden de komen er in die rondjes een x te staan: druk dan dus op x en ga steeds op zoek naar nieuwe, d8 dat john in een vliegtuig ergens rondvloog

10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Fuk ik snap er echt niks meer van. Big John heb ik nou allang gezien, mijn enige doel(als ik de Pandora uitvlieg) is 'explore Sea Haven'. Wattafak valt er in hemelsnaam te exploren naast dat je er doorheen cruised?

Help pls.

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Hellup! er is toch wel íemand die mij kan helpen :eek:

12. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je dan al om het Hele eiland heen gevlogen? Of alleen nog maar door de "stad"?

Dan zal het moeten lukken.

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hé, ik ben wel 80,000,000 keer om dat klere eiland heengevlogen :eek: :mad:
    Vrienden van me weten evenmin hoe ik naar het volgend level kom. Jullie wel! Post dat dan ff please :)

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    help. Serieus, ik kom echt nier verder! Echt gek spel is dit 8)

15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is misschien wel een idee om dat level gewoon even opnieuw testarten.
    Als je echt alles geprobeerd hebt,lijkt mij dat wel voldoende toch?

Zoek alle blauwe pijltjes op,en als die er niet meer zijn ben je klaar dacht ik.

Maar probeer het is,misschien is je game in de war ofzo:)

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, wat jij zegt heb ik al gedaan *) :mad:

Maar ik zal wel weer eens kijken?

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    *sigh* _O_ hulde....eindelijk verder.

Sluit deze draad maar.

18. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst naar die vrouw gaan die in hetzelfde vliegtuig als jou zit. Als je zegt dat je al in dat afweergeschut hebt gezeten dan heb je volgens mij het level al uitgespeeld.

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Een beetje ondertiteling zou wel handig zijn in die game, want vaak versta je geen ruk van wat ze zeggen en moet je zelf maar bedenken wat de bedoeling is. Gelukkig verschijnt er meestal een pijltje in je scherm en een stip op de radar.

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, de Franse versie van CS is voor de fransen veel gemakkelijker, de Italiaanse voor hun volk ook maar wij hebben de Engelse waar we het mee moeten doen. zonder ondertitels indd.

Deel Deze Pagina