bestaat er een spel met onderzeers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo nerd, 7 mei 2004.

  1. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heeeey mensen ik heb een vraagje zijn er spelen waar je in een onderzeer vaart ? weet iemand waar ik zoiets kan vinden alvast bedankt

    greetz halo nerd
     
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, sorry, maar dit komt zo debiel over.. no disrespect:) Ik ken er wel, maar voor pc, weet niet of er ook voo rxbox zijn, maar daar vraag je ook niet specifiek naar.. namen kom ik zo gauw niet op, ken er dan ook geen van kwaliteit
     
  3. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    ''Steel Tide'' ,maar volgens mij is die toch al wat ouder.
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    enige die ik ken is aquanox 1 en 2. Maar ik denk niet dat jij dit bedoelt. Dat zijn namelijk een onderwatershooters. Je zit in een futuristisch onderzeertje en knalt het een en ander af.

    Ik heb wel eens iets gelezen over een onderzeeer-spel. Die werd niet echt goed beoordeelt. Maar ik weet geen naam en ook niet waar ik dat gelezen heb.

    @ 2e post, hij heeft em bij pc's en overige gezet dus zal hij wel een pc spel bedoelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    battlefield 1942:) daar kan je ook in een onderzeer*)
     
  6. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat heb ik nog nooit ontdekt in battlefield, of heb je daar die expansion voor nodig :?
     
  7. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik bedoel indd voor de pc en ook gewoon in de tijd van nu en niet in 2999 of zo
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    als het goed is kan je em ergens vinden in een map in water ik snap ook niet hoe
    in ieder geval je kan op een server of op een zelf gemaakte.
    ik zou de eerste map nemen op multy player zelf gemaakt en daar kan je erin en in meer bootjes!:D:p
     
  9. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm.. heb ergens een hele oude game liggen.. niet de moeite waard... ehum.. heb laatst op gamez.nl gelezen over zo'n game.. eentje die in de maak is.. misschien moet je daar ff zoeken..
     
  10. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn voor de pc wel enkele onderzeeer simulators, ik kan zo niet op de naam komen maar zal morgen wel even kijken
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de Game Boy heb je een spel van The Hunt for Red October maar echt goed was dat niet...
     
  12. netraam

    netraam OOO Oliveo

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    enigma: rising tide, kan je met verschillende schepen varen, ook onderzeeërs is best wel saai spel
     
  13. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC heb je het spel "Tom Clancy's SSN", dat is een titel waar je heel simulatief een onderzeeer bestuurd maar wel moet oppassen voor vijandelijke boten..
     

Deel Deze Pagina