Vraagje over pc Power Supply

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Junior04, 8 mei 2004.

1. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen..ik had een vraagje..

Ik heb 5 pc 80mm fans en 5 neon thubes hier liggen en die wou ik graag op een aparte pc power supply aansluiten maar elke keer dat ik dat doe doet mijn power supply(250w) een beetje gaar als ik alle aparaten aan doe dan gaat ie uit..alsof hij teveel stroom uitgeeft ofzo..
    De power supply zelf doe ik aan doormiddel door de groene en één van de zwarte kabels aan elkaar te verbinden.

En nu de vraag..weten jullie misschien wat mijn probleem zou kunnen zijn..?

Heel erg bedankt _O_

Junior

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zowiezo moet er altijd iets op de voeding aangesloten zijn wat stroom verbruikt als je hem aanzet. Ten tweede zou het kunnen dat hij op bv. de 12v lijn nu teveel stroom trekt en daardoor de voeding uit gaat wanneer je alles aanzet.

Je zou eens moeten kijken hoeveel stroom die voeding kan leveren op 12V, dat staat meestal op de zijkant. Dan alle verbruik van de fans en tubes bij elkaar optellen en kijken of dat niet teveel is.

Heb je al geprobeerd wat er gebeurt als je alleen de fans aansluit?

Het lijkt mij een vermogenstekort-probleem.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd. Volgens mij trekt die voeding dat niet. Je kunt beter een 300 watt of een 350 watt voeding ervoor gebruiken.

4. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik één fan en één tube aansluit dan gaat de voeding zegmaar zo'n beetje raar doen hij gaat zeg maar hoog---laag---hoog---laag en je hoort de voeding alsof hij hoge stroomsterkte heeft en dan weer laag dan weer hoog enz...

Dus een 300-350w voeding is genoeg of toch beter een hogere?

Erg bedant

Junior

Deel Deze Pagina