Ik heb al vaak genoeg tegen jullie gespeeld en 90% verloren. Ik denk dat ik zelf maar eens eerst op level 5 moet komen en dan pas weer eens tegen jullie ga spelen. Nu eerst spelen met mijn gelijken
Ik heb deze game sinds de release en ik heb nog steeds niveau 1 Is er iemand met dezelfde 'kwaliteiten' ?? Want ik vind er zo geen hol aan als ik nooit een win Gamerstag: Mikey NL
Ik ben net begonnen om SCT via live te spelen. Ik zit dus nog in level 1. Ik ben een serieuze gamer; ik schiet dus niet iemand met opzet in zijn rug. Helaas heb ik niet altijd even veel tijd om te gamen. Als iemand zin heeft om een keer te gamen dan kan je mijn gamertag, Rennes, toevoegen.
Vraagje he, ik ken iemand die heeft 515 punten ofzo en hij zit op level 5. Is hij dan een cheater of is het gewoon verkeerd.
Ik heb speel sinds vandaag SCT online en ik ben dus vanzelfsprekend nog Lvl 1. Eerlijk gezegd kan ik er nog geen ruk van, maar ik ben een sportieve speler. M'n gamertag is Wooldi, dus als iemand een keer wil gamen dan kun je me toevoegen.
Heb sinds vandaag dit spelletje,en heb even off en online gespeeld. Offline was het wer ouderwets splinter cell,maar online vond ik er maar weinig aan. Mede omdat ik gewoon nog heel erg moet wennen enzo,ik ik de maps al helemaal niet ken. Ik zoek dus eigenlijk een paar mensen om ff mee teoefenen,dus voeg me ff toe als je ook geen ervaring hebt Weirdo NL Oja,ik heb niet al teveel tijd ivm veeeel werken en een babietje enzo,maar ik ben toch wel elke dag even online tevinden. Greetz angelo
ey ey weirdo nl, je had me toegevoegd! lachen kunnen we een keer spelen. Maar die maps zijn indd wennen. ik zou het een beetje map voor map doen en ook bij de tutorials kun je visit a map doen, moet je maar ff bekijken!
Hey djlaulau en Vaag, Ik heb jullie toegevoegd aan mijn lijst, maar ik ben jullie nog niet tegen gekomen. Vandaag heb ik wat geoefend tegen level 3 en 4 figuren, maar dat is gewoon echt niet te doen. Hope to CU soon.
best, ik ga nu wat level 1 gasten tovoegen en hopelijk kunnen we wat spelen zelf ben ik ook zo newb alst maar kan, en wil graag emt andere oefenen level 1 ben ik, bunten heb ik geen ID van, hoe vaak ik het ook speel, all mn stats blijven maar op 0 staan btw joey, je tag, is dat een cijfer of een letter
me tag onder ma avater is verkeerd, mijn tag is SilverJoey NL, ik voeg jouw wel toe, ik zie je misschien wel op SC