zoek je SC: PT maat

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 apr 2004.

1. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb al vaak genoeg tegen jullie gespeeld en 90% verloren. Ik denk dat ik zelf maar eens eerst op level 5 moet komen en dan pas weer eens tegen jullie ga spelen. Nu eerst spelen met mijn gelijken :9

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb deze game sinds de release en ik heb nog steeds niveau 1 8)
    Is er iemand met dezelfde 'kwaliteiten' ?? Want ik vind er zo geen hol aan als ik nooit een win :+

Gamerstag: Mikey NL

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Tigerstyle NL, je bent al LV 6 weetje, met 1123 punten !

ikzelf ben nu ook LV 6 _ ;)

4. rennes

rennes Lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen om SC:pT via live te spelen. Ik zit dus nog in level 1. Ik ben een serieuze gamer; ik schiet dus niet iemand met opzet in zijn rug. Helaas heb ik niet altijd even veel tijd om te gamen. Als iemand zin heeft om een keer te gamen dan kan je mijn gamertag, Rennes, toevoegen.

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg als t goed is deze week sc pd ...doen we wel ff een potje..;)

6. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje he, ik ken iemand die heeft 515 punten ofzo en hij zit op level 5. Is hij dan een cheater of is het gewoon verkeerd.

7. Wooldi

Wooldi Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb speel sinds vandaag SC:pT online en ik ben dus vanzelfsprekend nog Lvl 1. Eerlijk gezegd kan ik er nog geen ruk van, maar ik ben een sportieve speler. M'n gamertag is Wooldi, dus als iemand een keer wil gamen dan kun je me toevoegen.

1 persoon vindt dit leuk.
  8. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1

Wie heeft dat dan?:confused: Volgens mij heb je je dan toch gewoon vergist..

9. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ey rennes en mickey, ik heb jullie ff ge PM`d, misschien kunnen we keer een potje doen!

10. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb sinds vandaag dit spelletje,en heb even off en online gespeeld.

Offline was het wer ouderwets splinter cell,maar online vond ik er maar weinig aan.
    Mede omdat ik gewoon nog heel erg moet wennen enzo,ik ik de maps al helemaal niet ken.

Ik zoek dus eigenlijk een paar mensen om ff mee teoefenen,dus voeg me ff toe als je ook geen ervaring hebt :)

Weirdo NL

Oja,ik heb niet al teveel tijd ivm veeeel werken en een babietje enzo,maar ik ben toch wel elke dag even online tevinden.

Greetz angelo

2 mensen vinden dit leuk.
  11. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ey

ey weirdo nl, je had me toegevoegd! lachen kunnen we een keer spelen. Maar die maps zijn indd wennen. ik zou het een beetje map voor map doen en ook bij de tutorials kun je visit a map doen, moet je maar ff bekijken!

12. rennes

rennes Lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Hey djlaulau en Vaag,

Ik heb jullie toegevoegd aan mijn lijst, maar ik ben jullie nog niet tegen gekomen. Vandaag heb ik wat geoefend tegen level 3 en 4 figuren, maar dat is gewoon echt niet te doen. Hope to CU soon.

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook een beginner mey SP PD wie wat wil oefenen voeg me maar toe.. :cool:

14. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    duo ik ben ook een noob, zullen we ander vaste mates worden, voeg me toe op xbox live

SilverJoey NL

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    best, ik ga nu wat level 1 gasten tovoegen en hopelijk kunnen we wat spelen :D zelf ben ik ook zo newb alst maar kan, en wil graag emt andere oefenen

level 1 ben ik, bunten heb ik geen ID van, hoe vaak ik het ook speel, all mn stats blijven maar op 0 staan :D

btw joey, je tag, is dat een cijfer of een letter

16. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    me tag onder ma avater is verkeerd, mijn tag is SilverJoey NL, ik voeg jouw wel toe, ik zie je misschien wel op SC

Deel Deze Pagina