zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem als ik aan het gamen ben komt er elke keer een bericht in beeld dat de controler opnieuw moet worden ingeplugd terwijl hij er gewoon inzit soms komt het wel 4 keer in 2 miniuten wat moet ik doen???
edit ie z'n post ineens :{ Dit is een probleem wat niks met Xboxworld.nl heeft te maken maar met hardware van een Xbox.
Je moet dan even goed blazen in je plug-in van je controller en het gat waar hij in moet. Het kan de stof zijn.
Als het probleem zich hierna voor blijft doen, zou ik toch even contact opnemen met de Xbox Helpdesk van MS. (0800 023 3894) Zou eventueel een los contactje kunnen zijn ofzo. Je weet maar nooit.
ik had ook zoiets. Ik was teruggegaan naar de winkel waar ik m`n xbox had gehaald en ik kreeg een nieuwe controller.
dat zeg jij ik had gebeld maar ze zijden dat ik gewoon een nieuwe moest kopen (best wel raar als dat tussenstukje naar beneden hangt doet hij het weer gewoon
ik had het ook, ik had gewoon een tweede gekocht en die slechte gebruikt player II, had vandaag weer gespeeld geen last van gehad...