videokaart

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GTA freak, 8 mei 2004.

1. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik ben van plan om mij een nieuwe pc te kopen! Ik gebruik die alleen maar voor films te bekijken op mijn pc en internetten.
    is deze videokaart goed voor mijn doeleinden???
    het betreft deze:128MB GeForce FX5200 8xAGP kaart met TV-Out via S-video

verdere informatie: P4 2.8Ghz met 800Mhz FSB
    2x256MB RAM geheugen
    80GB harde schijf

Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    en jij gebruikt m alleen maar om films te kijken da kan je met 2x minder nog even goed

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is goed, je kan zelfs voor de 64MB versie gaan.

4. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geforce 3 of geforce 4 is dan ook wel goed, die zijn nog een stuk goedkopen ook!

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik neem aan dat je met Geforce 4 de MX reeks bedoeld, want de Ti reeks vind je niet onder de €100-€150. De Geforce 3 kan je, denk ik nog maar alleen 2de hands krijge, hetzelfde voor de Geforce 4 (buiten de MX reeks).

6. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    thanx voor de informatie! Mijn lokale pc boer wou me dan weer te veel laten betalen want die had me die videokaart aanbevolen... :confused:

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een goede maar je kunt daarmee als je Halo voor pc hebt online spelen!

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je de fx 5200 erin zet dan wil je er alleen mee internetten. Maar waarom koop je dan een 2.8 ghz + HT......snap ik nie helemaal....bespaar jezelf het geld en douw er een amd 2600+ barton core in....stukken goedkoper en snel zat om mee te internetten en films te bekijken.

Wil je wel af en toe gamen raad ik de fx 5200 en 5600 sterk af...hier zitten namelijk bugs in.

Aantal goede kaarten die niet teveel kosten zijn:

- geforce ti 4200 ( heel goed overclockbaar....mits je hem van een degelijk merk hebt....dus geen aopen.

- 9600 pro of xt

- 5900 xt ( snel kaartje die makkelijk over te clocken is naar een 5950 ultra....kortom super kaartje)

Je moet van te voren goed bedenken wat je er allemaal mee wilt.....want het heeft geen zin om een i-net pc aan te schaffen met een intel processor met hyper threading erin. Dat gebruik je dan helemaal niet en betaal je dus alleen maar extra voor.

Deel Deze Pagina