[halo] legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door robintje, 29 mrt 2004.

1. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Speel je in je eentje ofniet? In je eentje is namelijk nog 10x zo moeilijk, daarom moet je altijd met zijn 2e spelen. Het is nog leuker ook!

2. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe die level heet maar die ene dat je die kapitein bevrijd en dan met de kapitein een uitweg moet zoeken. die is moeilijk, de kapitein heeft een a.i. van een koe, loopt zo de kogelregen in en dood, je mag weer opnieuwe proberen, (is overigens wel gelukt hoor, single play)

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Da's Truth and Reconcilliation, idd. een lastigste maar het lastigste stuk op Legendary vind ik als je in the Maw granaten en rockets in die engines moet gooien... dan cirkelen die verdomde Sentinels boven je hoofd.... Aaargggh :eek:
    Maar heb het spel nu 4x in mijn eentje op Legendary uitgespeeld... blijft een mega A.I., is haast niet voor de gek te houden zoals in andere spellen wel kan.

Halo op z'n best!

Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd dat zijn de moeilijkste! Vooral die stage in de sneeuw met een het hele leger van de Covenant (9x onzichtbare Elites, 6x gele en blauwe elites, een heleboel grunts en Jackalls, 2x van die grote met hun Plasma kanons en zwaard schilden en dan nog 2x van die covenant tanks met plasma kanons) waarin je zo een banshee moet bemachtigen en daarmee naar die hoger gelegen centrale moet vliegen. Dat vind ik het moeilijkste op Legendary.

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat suckte wel(ook nog een heleboel Flood erbij daar)
    Dat is om de Banshee te krijgen om naar de 3e Pulse Genrator te vliegen op het einde van Two Betrayels toch.
    Ik ben daar gewoon met m'n Ghost langsgeraced, de banshee gepakt(meer dan half dood daarna) en ze toen van boven af geknald met de Banshee(Ik is lame, want anders was het wel heel erg moeilijk)

btw: Die tanks heten Wraiths en die grote gasten zijn Hunters, en niet vergeten dat er ook nog wat Shades geparkeerd staan op die plek

Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  6. FabianNL

FabianNL Guest

ben nu halverwege of iets met legendery en is idd erg moelijk maar het blijft super vet, stukje wat Pejannl noemde en ook van x-boxter2003 komen me bekent voor, tering da zijn echt verrotte stukjes (met 1 moelijkheidsgraad lager dan hè, heroic of iets?) :D

7. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een shotgun hebt, gebruiken die handel. Ik gebruik eerst granaten. Als mijn granaten op zijn gebruik ik mijn shotgun.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Granaten gebruik ik alleen bij groepjes Covenant/ Flood
    En een Shotgun gebruik ik natuurlijk alleen tegen de Flood, ik hoef niet zo dicht bij een lite te komen op Legendary(liever een pistol en Plasma Rifle)

9. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Halo maar een saai en ééntonig spel, moet nu nog die centrales uitschakelen en hoop hem dan rond te hebben.

10. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zet het dan niet hier neer. Verpest het sfeer een beetje.

Ik vind Halo super.

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  11. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook!
    na een jaar ofzo speel ik het spel nog steeds.
    maar dan alleen multiplayer.

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar de levels zijn zo saai.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat is irritant vond aan legendary is dat bij de Two Betrayels bij het laatste stuk als je naar die banshee moet en je meter bij meter steeds iets dichter bij komt er oppeens als je je terugtrekt door bijvoorbeeld elites dat dan achter je onzichtbare elites zijn gekomen :cool: maar wel errug uitdagend! ;)

@ Salva; de gameplay doet vind ik veel goed en er zijn ook errug mooie levels zoals the silent carthoghaper (irri naam) of de 2 levels ervoor en ook nog assault on the control room :cool:

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  14. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is cool .Mijn lievelings wapens zijn pistol ,shotgun ,needler en plasma rifle .IK gebruik er dan ook bijna geen andere

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook bijna de helft van het wapen arsenaal in de game 8)

Mijn favorieten zijn Sniper en Shotgun, maar ik gebruik ook welles Pistol, Assault Rifle en Rockets

16. masterchief99

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan alles is über in halo en ik vind het dan ook het allerbeste spel wat er op dit moment bestaat._O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

17. box_thijs

box_thijs Guest

hard op afrennen en schieten (automatische gun) als je dicht bij staat slaan, nsaar achter lopen (schietend) Als die gek dan heeft geslaan weer na hem toe en slaan als het goed is is hij dan wel dood :)

18. masterchief99

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nee ik vind voor elites nog de needler het beste wapen .

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ook de Library? Of het feit dat veel gebieden meerdere keren voor komen (die bruggen bijvoorbeeld) of de kuttige besturing van de warthog, als je weg moet racen?

OT: zelf gebruik ik ook altijd een combinatie van plasma rifle en pistol voor de elites, eerst hun schild er af knallen met de plasma rifle, om vervolgens hun af te maken met een welgemikte headshot.

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Truck voor het Warthog rijden is om nooit op de auto te letten maar op de crosshair erboven, dat de auto allemaal wazig slipt is voor de sier en beïnvloedt de besturing bijna niet, hij gaat toch automatisch weer recht rijden. In smalle gangen wil ie wel eens de muur aantikken maar je merkt niet veel van snelheidsverlies.

Deel Deze Pagina