MS heeft hier een vrij goot serieus kantoor zitten dat vorig jaar nog als beste MS vestiging werd gekozen. Nederland is echt wel bekend bij MS hoor trust me Ik snap toch alleen nog steeds niet, want Nederland heeft imho WEL een grote afzetmarkt : Heel veel mensen van hun doelgroep met veel geld ; Al die IT-ers . Veel goede internetleidingen hier zodat Xbox Live opzich perfect zou moeten draaien en door bijna heel Nederland beschikbaar zou kunnen zijn.
Waarom maakt MS zo weinig reclame voor de XBox? Heeft iemand hier het antwoord op (doordat die het bijv. op andere sites heeft gelezen? Is dit de strategie van Microsoft door te besparen op dit soort kosten, of is er een andere reden? En hier hoeven geen posts in te komen à la "Ja, MS moet meer reclame maken"... Dat weten we allemaal, maar ik vraag me dus alleen af waarom ze zo weinig reclame maken...
Benelux is niet belangrijk genoeg voor Microsoft. De grote markten zijn de UK, Duitsland en Frankrijk binnen Europa. De rest hangt er bij.
Jah.. Hier is X-booster niet blij mee.. Maar ik denk dat MS wel reclame zal gaan maken als de tijd daar is.. Dus dan bedoel ik Xbox Live.. Dan ga je wel reclame krijgen.. Of MS wil weer een stunt uitvoeren, zodat ze gratis reclame krijgen.... Het blijft afwachten.. Maar MS kan beter wel beginnen met die reclames..
aha... Dit zijn dus antwoorden waar ik iets aan heb: dank... Voor ons als NL gamers is dat natuurlijk heel vervelend, maar vanuit MS kan ik me er wel iets bij voorstellen. Ten eerste kennen ze NL waarschijnlijk nauwelijks. En als ze het al kennen, dan weten ze waarschijnlijk alleen dat wij de hele dag stoned zijn en dat het hier klein is... Logisch dat je er niet dan niet teveel geld in wilt stoppen...
das niet waar. m$ wil zoveel mogelijk xboxxen verkopen en waar maakt ze niet uit. als heel nederland nou een xbox koopt zijn er toch 16 miljoen verkochte xboxxen . het gaat om het verkopen , m$ is hiero niet zo slim om een paar miljoentjes uit de portomonneee van billie te halen ... jammer heel jammer
Als bedrijf ga je niet voor elk land zomaar een gigantisch budget openscheuren, alleen omdat er mensen wonen... MS heeft haar huiswerk waarschijnlijk gedaan en komt tot de conclusie dat grootschalige promotie niet rendabel is en dat men zich daarom liever op de grotere landen richt...
nederland is best bekend hoor..ook in amerika...ze kennen nederland eerder dan belgië zelfs bin laden kent nederland...(had hij in 1 van zijn video's gebruikt ) nederland heeft best goede conecties met amerika.. oja...was tijdje geleden op tv.. als er ooit een grote oorlog zou komen met een land in het middenoosten...dan zouden de gevechts vliegtuigen van de vs in nederland landen en bijtanken enz.. omdat wij in nederland amerikaanse oorlogs voertuigen gebruiken...en amerikaasne legen hardware ne software Nederland RULED zelfs korea kent het
gister had ik dit ook met MIJN tread, theone200 poste, en het kwam bovenaan te staan. vervolgens dee hij zijn post deleten en foetsie tread
Ik vind toch dat hij deels gelijk heeft. Een buitenlander gaat namelijk veel liever naar Amsterdam dan naar Brussel denk ik. Edit: Waarom staat mijn post nu opeens boven de laatste post
Ok nou nog ffies mijn reactie, tis helemaal opgefokt MS heeft hier een vrij goot serieus kantoor zitten dat vorig jaar nog als beste MS vestiging werd gekozen. Nederland is echt wel bekend bij MS hoor trust me Ik snap toch alleen nog steeds niet, want Nederland heeft imho WEL een grote afzetmarkt : Heel veel mensen van hun doelgroep met veel geld ; Al die IT-ers . Veel goede internetleidingen hier zodat Xbox Live opzich perfect zou moeten draaien en door bijna heel Nederland beschikbaar zou kunnen zijn.